دانلود بازی Ace Combat: Assault Horizon برای PC

5/5 - (3 امتیاز)

یک داستان نظامی، برای اینکه هیجان انگیز و تقریباً نزدیک به واقعیت از کار دربیاید، نیاز به متخصصی در امور نظامی دارد تا با مشاوره هایش، داستان بازی را بهتر و زیباتر کند. در سری H.A.W.X تام کلنسی (Tom Clancy) به خوبی این کار را انجام داد و از نظر داستانی، این سری از بازی ها با روند خوبی مواجه شدند. حال Namco برای اینکه در Assault Horizon داستان خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد از آقای جیم دفلیس (Jim DeFelice) استفاده کرد. یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.

 

Ace Combat: Assault Horizon – Enhanced Edition – FLT

 

 

در ادامه بازی نیز گروه ۱۰۸ و بیشاپ با یکی دیگر از نظامیان گروه SRN که آندری مارکو (Andrei Markov) نام دارد، روبرو می شوند که یک خلبان فوق العاده است و کارهای او مشکل جدیدی را برای بیشاپ و گروهش به وجود می آورد. روند کلی بازی روی مارکو و گروه SRN است و بازیکنان با بیشاپ مأموریت های مختلفی را برای از بین بردن این گروه انجام می دهند. موضوع جالب اینجاست که بازیکنان واقعاً بازی را از دید بیشاپ دنبال می کنند و در اکثر لحظات بازی در نقش او قرار می گیرند. در برخی قسمت ها هم باید خود او را در پایگاه های نظامی کنترل کنید. نحوه صحنه پردازی ها و کارگردانی خوب بازی از همان صحنه های ابتدایی بازیکنان را مجذوب خودشان می کنند. بازی به شکلی طوفانی شروع می شود و پس از نمایش صحنه هایی فوق العاده تازه متوجه می شوید که در یکی از کابوس های بیشاپ بوده اید. وجود چنین مسائلی باعث شده که بازیکنان ارتباط بیشتری با شخصیت اصلی بازی برقرار کنند و خودشان را به خوبی در نقش او احساس کنند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz or ADM Athlon X2 2.4 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space

Video Card: Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850

DirectX: 9.0c or greater

Sound: Standard audio device

 

تصاویر محیط بازی :

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ (اصلاح شد) :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ (اصلاح شد) :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ (اصلاح شد) :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ (اصلاح شد) :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ (اصلاح شد) :   Multiupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود