دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

اولین رای باشید!

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.
به هر حال این تنها گفته هایسست که City Interactive از هسته اصلی داستان بازی در این نسخه اعلام کرده است و با توجه به درس گرفتن از اشتباهات گذشته به نظر می رسد که در این نسخه با داستان بهتر و همچنین روایت بهتری روبرو خواهیم شد.

 

با CryENGINE 3 دنیا زیباتر می شود :

نسخه قبلی با موتور  Chrome Engine 4 ساخته شد و علی رغم نمایی زیبا از جنگل با کمی دقت به راحتی می شد عمق فاجعه را در گرافیک فهمید که طراحی زشت صورت ها که به مانند پلاستیک بودند و انیمیش شخصیت ها تنها گوشه ای از این فاجعه می باشد. اولین نکته ای که بلا فاصله در هنگام مشاهده ویدیوها جلب توجه بسیاری خواهد کرد در مورد گرافیک بازی می باشد که این بار به لطف استفاده از موتور قدرتمند CryENGINE 3 و همچنین بنا به گفته های city-interactive گرافیکی خیره کننده را ارائه خواهد داد. جزئیات محیط و همچنین غنی بودن آن در مقایسه با قسمت اول به قدری زیباست که در مقایسه با قسمت یک شوخی به نظر می رسد. محدوده دید بازیباز بسیار گسترده تر از قبل شده و نورپردازی به عنوان یکی از عوامل که تاثیر بسیاری در بهتر شدن گرافیک خواهد داشت در این نسخه نمود بهتری پیدا کرده است. نحوه شکسته شدن نور از میان شاخ و برگ های درختان کاملا طبیعی بوده و نوری که از پنجره ای ره به داخل پیدا می کند به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده می شود. جزییات شخصیت ها پیشرفت بسیاری را به خود دیده است اما برای عنوانی که با موتور CryENGINE 3 ساخته می شود جای کار بیشتری را خواهد طلبید. همچنین انیمیشن شخصیت ها هم در زمان برخورد تیر و اصابت چاقو کاملا از روی واقعیت طراحی شده است و این تلاش بسیار سازندگان را می رساند.
کیفیت بافت ها و آبجکت ها در این نسخه بیشترین پیشرفت را داشته است و رنگ بندی عالی محیط به خصوص در محیط های بسته نکته ایست که باید به آن توجه کرد.  تخریب پذیری بازی چندان زیاد نیست ولی تاثیر پذیری آن در سطح خوبیست. فرو ریختن یک ساختمان جلوه بسیار جالبی را دارد. این بار تیم سازنده تمامی سلاح ها را از روی مدل های واقعی طراحی کرده است تا دیگر از این حیث ایرادی نتوانبه بازی گرفت. البتهبعضا در نمایش های بازی پیش آمده که بافت ها بعضی از اشیاها به خصوص جعبه ها بعد از چند ثانیه نمایان می شود و حتی در بعضی از مواقع حتی چند ثانیه ای برای تشکیل این بافت ها طول خواهد کشید که برای بازی هایی که در این سال عرضه می شوند اصلا جالب نیست. همچنین CryENGINE 3 این اجازه را می دهد تا دشمنان بیشتری در محیط به نمایش دربیایند.

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2.2 GHz dual core Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or better
RAM: 2GB
Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8800 GT or AMD Radeon 3850 or better.
Operating system: Windows XP SP 3/ Windows Vista SP1
HDD: 9 GB free hard drive space

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.6 GHz quad core Intel Core i5 or AMD Phenom X4 processor
RAM: 4GB system memory
Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 1GB RAM, Nvidia GTX 560 or AMD 6850.
Operating system: Windows 7
HDD: 9 GB free hard drive space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی توسط فایروال شما بلاک شده باشد تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه هیچ چیزی نه از بازی کاسته شده و نه از کیفیت چیزی کم شده است. تنها بازی فشرده سازی گردیده است و همه ی جزیئات بازی به صورت اوریجینال می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ (اصلاح شد) :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ (اصلاح شد) :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود