دانلود بازی Reversion – The Return (Last Chapter) برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

ماجراجویی شما تقریبا رو به پایان است، یا شاید هم این تنها اول راه است؟ بعد از ملاقات با مرد مرموزی که در عکس دیده بودید، شما می‌دانید که تنها راه برای نجات شهرتان، پیوستن به گروه مقاومت برای رویایی با استبداد سرخیو است. وظیفه شما در بازی هدایت قهرمان مسیحی به سمت ویرانه‌های بوینس آیرس است تا بتواند مواضع نهایی خود را در برابر ظالم شیطانی تعیین کرده و انتقام خود را بگیرد. شما باید قطعات مفقود شده را به‌وسیله ابزارهای اسرارآمیز پیدا کنید و در نهایت امید را برای شهر زنده سازید. همه چیز به شما و دوستان‌تان بستگی دارد تا بتوانید از سرخیو و نگهبانانش پیشی بگیرید و خود را به رستگاری نزدیک سازید. موفقیت شما در این راه، به‌همراهی هرچه بیشتر شما با نیروهای خودی برمی‌گردد. در ماموریت نهایی خود تمام قسمت‌های مفقود شده را پیدا کنید تا بتوانید دستگاه عجیب و غریب معرفی شده در ابتدای بازی را راه بیاندازید. شما فقط در این صورت موفق خواهید شد و باید جلوی تمام فجایای بزرگی که قرار است بر سر شهر بیاید را بگیرید.

Reversion The Return PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20200420-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Reversion-The-Return

همه‌چیز به شخصیت کاریزماتیک و مرموز شما بستگی دارد تا پازل‌های بازی Reversion را به چالش بکشید و با حل آن‌ها به مقصود نهایی برسید. طیف گسترده‌ای از اشیا در تمام صحنه‌های بازی دیده می‌شود که می‌توانید با آن‌ها تعامل کنید. انیمیشن‌ها به‌صورت اختصاصی توسط سازندگان طراحی شده‌اند و تلفیقی از طراحی دست و دیجیتال هستند. صداگزاری‌ها عالی هستند و حتی می‌توانید در مواقع حساس از سیستم راهنمای بازی کمک بگیرید و خودتان را در شرایط بهتری قرار دهید. تمام داستان هیجان انگیز بازی در مورد معکوس کردن تمام اتفاقات رخ داده است. با این کار همه‌ی ویرانه‌های شهر دوباره سرپا می‌شوند و گویی یک فیلم را از انتها به ابتدا تماشا خواهیم کرد. این روند هم جذاب است و هم می‌تواند معماهای جالب توجهی داشته باشد. معماهایی که باید به‌صورت معکوس به آن‌ها فکر کنید.

info

Your adventure is almost at an end, or is it just beginning? After meeting the mysterious man from the photograph, you know that the only way to save your city is to join the Resistance against the tyranny of Sergio.

Guide the protagonist, Christian, through the ruins of Buenos Aires to make your final stand against the evil tyrant. Can you find the missing pieces to a mysterious device, the city’s only hope for redemption? Can you and your friends outrun Sergio and his guards long enough to succeed?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or later

Processor: Intel i5 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 9 compliant video card

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v20200420-CODEX با لینک مستقیم

————

توضیحات: نسخه پیش رو دارای هر سه قسمت بازی می باشد.

————

دانلود بازی Reversion The Return-CODEX با لینک مستقیم