دانلود بازی فکری و کم حجم Constant C برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Constant C یک بازی دوبعدی و فکری می باشد که برای تست هوش شما طراحی شده است . شما در نقش یک ربات نجات در ایستگاه فضایی بازی خواهید کرد ، جایی که زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . پازل های بازی با فیزیک واقعی طراحی شده اند و در کل شاهد ۱۰۰ مرحله خواهیم بود . این بازی شباهت های زیادی به بازی Limbo دارد . فضای تاریک و مرموز فضا ، معماهای درگیرکننده ، داستان حماسی ، گرافیک بسیار عالی و … از ویژگی های این بازی هستند که ممکن است به مغز شما آسیب برسانند ! از ماجراجویی لذت ببرید .

 

 

تصاویر محیط بازی :

 

source دانلود بازی Sang Froid Tales of Werewolves برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترک فایل فشرده ، بازی را با استفاده از فایل setup.bat نصب نمایید . پس از نصب ، از پوشه Redist برنامه ی xnafx40_redist.msi را نصب کنید تا بازی اجرا شود .

 

caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن در جستجوی نمو   Finding Nemo 2003 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود ۹۶ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود