دانلود مستند سرپناهم باش Shelter Me

اولین رای باشید!

 

Shelter Me (2012) DVDRip x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

نام مستند :Shelter Me

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم : ۲۵۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Shelter Me عنوان یک مستند سرگرم کننده و جذاب است که به بررسی تاثیر حضور حیوانات خانگی بر زندگی صاحبانشان می پردازد.طبق آمار سالانه ۳ تا ۴ میلیون حیوان را در پناهگاه های ایالت متحده به روش اوتانازی راحت می کنند. اما در این مستند با تاکید بر آثار مثبت ایجاد رابطه ای صمیمانه و دوستانه با حیوانات خانگی از مردم دعوت می شود تا با پذیرش سرپستی آنها و رهاندنشان از پناهگاه ، شانس دوباره ای برای زندگی کردن به این موجودات دوست داشتنی بدهند. در ادامه مستند نمونه هایی از این رابطه عمیق به تصویر کشیده خواهد شد. برای نمونه حیوانی که صاحب معلولش را در انجام امور خانگی اش یاری می دهد.اما آیا به راستی و از نظر علمی نگهداری حیوانات خانگی لزوما آثار مثبتی به همراه دارد ؟ برای پاسخ به پرسشهای بی جواب خود با این مستند همراه شوید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود مستند قطب شمال National Geographic   Chasing Ice پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود مستند قطب شمال National Geographic   Chasing Ice لینک های دانلود :  Rodfile   Direct Link

 

آسانسور یا بالابر اتاقک متحرکی است که در در ساختمان های بلند افراد را از طبقه ای به طبقه ی دیگر می برد.در سراسر شمال آمریکا آسانسورها روزانه جمعیتی بالغ بر ۳۲۵ میلیون نفر را معمولا بدون هیچ مشکلی جا به جا می کنند.اما گاهی اخلال در کار آسانسور ها افراد را برای مدتی زندانی می کند.نیکلاس وایت کسی بود که ۴۱ ساعت در آسانسور زندانی شده بود.در این مستند پس از آشنایی با نحوه ی کارکرد این وسیله ی حیاتی در شهر های بزرگ دنیا با خطرات و دردسر هایی که گاهی اوقات به وجود می آورد آشنا خواهیم شد و سپس با افرادی که هر یک مدت زمانی ملال آور و وحشتناک را گرفتار در آن گذرانده اند به صحبت خواهیم نشست….

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود