دانلود مستند قطب شمال National Geographic – Chasing Ice

اولین رای باشید!

 

National Geographic – Chasing Ice (2012) 720p HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

نام مستند : National Geographic – Chasing Ice

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۲ دقیقه

حجم : ۸۸۶ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : یک مستند زیبا محصول شبکه نشنال جئوگرافیک است که به یکی از بحران های مهم این چند سال اخیر ، یعنی تغییرات آب و هوایی و تاثیرات این پدیده بر یخچال های قطبی به ویژه در قطب شمال می پردازد.یکی از نتایج این تغییرات آب‌ وهوایی در قطب شمال، زمستان‌های سردتر در دیگر قسمت‌های نیمکره شمالی زمین خواهد بود. مطالعات محققین مرکز ملی اقیانوسی و جوی ،ان.او.ای.ای نشان می‌دهد که لایه برفی قطب شمال در حال آب شدن است و ضخامت یخ‌ ها به کم‌ ترین میزان خود در طول تاریخ رسیده است.جیمز بالوگ یکی از برجسته ترین عکاسان این شبکه در ادامه به حرکت اعجاب انگیز کوه های عظیم یخی در قطب شمال پرداخته و بیننده را هر چه بیشتر با فضای حاکم بر قطب شمال آشنا می سازد.

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

    password دانلود مستند علمی Jupiters Alien Moon پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود مستند علمی Jupiters Alien Moon لینک های دانلود :  Rodfile    Direct Link

 

آسانسور یا بالابر اتاقک متحرکی است که در در ساختمان های بلند افراد را از طبقه ای به طبقه ی دیگر می برد.در سراسر شمال آمریکا آسانسورها روزانه جمعیتی بالغ بر ۳۲۵ میلیون نفر را معمولا بدون هیچ مشکلی جا به جا می کنند.اما گاهی اخلال در کار آسانسور ها افراد را برای مدتی زندانی می کند.نیکلاس وایت کسی بود که ۴۱ ساعت در آسانسور زندانی شده بود.در این مستند پس از آشنایی با نحوه ی کارکرد این وسیله ی حیاتی در شهر های بزرگ دنیا با خطرات و دردسر هایی که گاهی اوقات به وجود می آورد آشنا خواهیم شد و سپس با افرادی که هر یک مدت زمانی ملال آور و وحشتناک را گرفتار در آن گذرانده اند به صحبت خواهیم نشست….

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود