دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

3/5 - (2 امتیاز)

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

Update: Insert DVD CrackFix added.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium 4 2.4GHz Athlon XP 2400+
GPU: GeForce GT 420Radeon HD 6540G2
RAM: 2 GB
OS: Win Xp 32
HDD: 4 GB

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: Core 2 Duo E6850 3.0GHz / Phenom II X2 545
GPU: GeForce GTS 450 512MB GDDR5 / Radeon HD 4850
RAM: 4 GB
OS: Win 7 64
HDD: 4 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، دقت داشته باشید که حتما فایل ایمیج بازی توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا شده (Mount) شده باشد. بازی نیازی به کرک ندارد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

 

– دانلود فایل فیکس برای رفع مشکل InsertDVD در اجرای بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود