طراحی وکتورهای حرفه ای با Adobe Illustrator CC v17.0.0

4/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار محبوب ادوبی ایلوستریتور سی سی، محیط طراحی وکتور مطابق با استانداردهای صنعتی برای طراحی مدیا را دارا می باشد. دیدگاه خلاقانه ی خود را با اشکال، رنگ ها، افکت ها و نوشته های گرافیکی این نرم افزار به تصویر بکشانید. با سرعت و انسجام هرچه بیشتر به کار بر روی فایل های سنگین و پیچیده بپردازید و طراحی های خود را در بین نرم افزارهای مختلف شرکت ادوبی به آسانی انتقال دهید. در نسخه ۱۷ این نرم افزار ویژگی های از قبیل ابزار نوشتاری لمسی، تصویرهای موجود در قلم ها، جستجوی فونت و … قرار داده شده است. در بخش نوشتاری لمسی، کاراکترهای نوشتاری شما هرکدام می توانند به عنوان یک شیء مستقل محسوب شوند. با استفاده از انتقال، تغییر اندازه، چرخش و ادیت فونت ها شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر لحظه که اراده کنید قابلیت ویرایش تمامی کاراکترهای خود را دارید.

 

 

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

حال فایل اجرایی موجود در پوشه Patch را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود