دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PS3

اولین رای باشید!

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PS3-DUPLEX

 

 

در بخش زمانی بازی ۴ WRC: FIA World Rally Championship شما باید به فکر زدن رکورد در کوتاه ترین زمان باشید, بازی از آنجایی جذاب میشود که شما رکورد خود را در تابلوهیا جهانی ثبت میکند و با قهرمانان آنلاین مسابقه میدهید. بازی از موتور گرافیکی بسیار خوبی بهره میبرد طوری که تمامی عوامل بصورت واقعی به تصویر کشیده شده اند  همچنین شرکت بلک بین گیم پلی را طوری پایه گذاری کرده که گیمر احساس رانندگی در جاده های بیابانی و جنگلی به وی دست دهد تا بتوانید خود را در اوج سرعت جای راننده اصلی قرار دهد.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود