دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

4/5 - (4 امتیاز)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۲ بازی، Update 2-RELOADED به پست اضافه شد|

این نسخه همانند بقیه اعضای سری، بازیکن را تشویق به مخفی کاری می‌کند؛ با انجام مخفی کاری می‌توان XP های بیشتری به دست آورد و در نتیجه Upgrade های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین دام گذاری نیز در این نسخه اضافه شده که می‌توان از وسایلی مانند بشکه ها و Batarang برای از پای در آوردن دشمنان استفاده کرد. Batwing نیز در این نسخه وجود دارد و با این که نمی‌توان آن را به صورت کامل کنترل نمود، باز هم دارای فواید خاصی مثل سریع تر رسیدن به مکان مورد نظر را می‌دهد؛ اما به دلیل استفاده از امواج در ساختمان ها، در اوایل این نسخه نمی‌توان از Fast Travel بهره برد. بعد از نابود ساختن امواج هر کدام از ساختمان ها، این قابلیت نیز به مرور زمان گشوده می‌شود.
به سان نسخه قبلی، ماموریت های جانبی زیادی سرتاسر شهر قرار دارند که با انجام بعضی از آن ها شاهد بازگشایی قابلیت های ویژه ای برای بتمن خواهیم بود. به علاوه این که در شهر Gotham که به تنهایی نیمی از نقشه بازی را اشغال کرده ارازل و اوباش زیادی را نیز مشاهده خواهیم کرد چرا که در این نسخه مانند Arkham City از هیچ گونه دیوار و یا فنسی برای نگه داری افراد مذکور استفاده نمی‌شود. طبق مصاحبه ها، نقشه بازی چیزی بالغ بر بیش از دو برابر بزرگ تر از نسخه قبلی خواهد بود. Detective Mode این بار پیشرفته تر شده و علاوه بر تغییر به حالت اول شخص، این امکان را دارد که وقایع را بازسازی کند؛ برای مثال با استفاده از این مد، می‌توان به محل یک حادثه رفت و چگونگی اتفاق افتادن آن را مشاهده نمود.
یکی از بخش های جالب قرار داشتن Multiplayer در بازی است و به عقیده خود سازندگان، یک بخش Online بسیار عالی و با ایده های ناب طراحی شده که می‌تواند در کنار دنیای غنی خود بازی، بازیکنان را تا ساعت ها سر گرم کند؛ همچنین اعضای Warner Bros. از این که برای نخستین بار چنین بخشی به سری Arkham اضافه شده است بسیار خوشحال و راضی هستند.

داستان بازی به پنج سال قبل از وقایع دو نسخه قبلی باز می‌گردد؛ تقریبا اکثر داستان در شب کریسمس روایت شده و سعی دارد هر چه بیشتر به معرفی و شخصیت پردازی بتمن بپردازد. Black Mask برای کشتن بتمن جایزه گذاشته و بتمن باید بفهمد که چرا چنین فرد خطرناکی به دنبال از بین بردن اوست. Black Mask بر مجرمان شهر خدایی می‌کند و از آن جایی که پلیس ها هم شناخت کاملی به بتمن ندارند تا حدودی سعی در به دام انداختن وی و کمک به BM دارند. افراد جدید بسیاری نیز در بازی وجود خواهند داشت که تا به حال بتمن آن ها را ملاقات نکرده است. در میان شخصیت هایی که تا به حال معرفی شده اند نام هایی مانند Black Mask, Deathstroke, Penguin, James Gordon, The Joker, Deadshot, Killer Croc و… به چشم می‌خورد. نگرانی که وجود دارد این نکته است که باز هم مانند Arkham City آن قدر شخصیت ها زیاد شوند که سازنده ها نتوانند به تک تک دشمنان، آن طور که باید توجه کنند؛ برای مثال شخصیت Two Face در نسخه قبلی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بود ولی آن قدر بازی پر از دشمن و شخصیت های مختلف بود که شخصیت یاد شده در بین آن ها گم شد و تنها در ابتدای بخش داستانی بازی شاهد حضور وی بودیم.
حرکات بتمن و کار هایی که او انجام می‌دهد این بار در سرنوشت وی و احتمالا پایان بازی تاثیر خواهند گذاشت. بتمن که حال جوان تر و بی تجربه تر از گذشته است؛ باید کاملا مراقب رفتار خود باشد. داستان روایت کننده زندگی Bruce Wayne در دومین سال بتمن شدن وی است؛ بتمن می‌داند که چگونه مبارزه کند و چند وسیله منحصر به فرد نیز دارد اما هنوز به حدی از پختگی نرسیده که از مشکلات و چالش های پیش رو آگاه باشد. اما این باعث نمی‌شود که با یک فرد ساده لوح سر و کار داشته باشیم؛ شوالیه سیاه کماکان مانند یک کابوس برای دشمنان خود است. پلیس ها نمی‌دانند که آیا همچین شخصیتی واقعی است یا تنها زاده تخیل مردم است و تمامی گناهکاران نیز به حدی از او می‌ترسند که حتی جرات صحبت کردن درباره بتمن را نیز ندارند.
این نسخه برای اولین بار شامل Batcave خواهد بود؛ این بار به صورت مستقیم می‌توان وارد بت کیو شد و همانند فیلم ها و کمیک ها، در ورودی به این بخش پشت یک آبشار پنهان شده است؛ وسایل و ماشین های زیادی نیز در این قسمت وجود دارند.

گرافیک بازی پیشرفت محسوسی نسبت به قبل داشته و شارپ تر شدن بازی و بهتر شدن تکسچر ها موردی کامل واضح است. تم بازی کماکان همان محیط مرده و سرد زمستانی است که مجرمان در جای جای آن برای حمله به افراد دیگر کمین کرده و منتظر طعمه هستند. طراحی دشمنان و خود بتمن تغییر زیادی نسبت به گذشته نداشته و فقط انیمیشن های جدیدی به آن ها اضافه شده است. در بیشتر مناطق بازی شاهد بارش برف و پوشیده بودن زمین از آن هستیم و نمای داخلی ساختمان ها نیز از لحاظ معماری و شکل و شمایل فرق چندانی با دو نسخه دیگر ندارند. همان طور که پیش تر اشاره شد Gotham تنها نیمی از نقشه را اشغال کرده و شاید محیط های دیگر دارای ویژگی ها و ظاهری متفاوت نسبت به آن چه تا کنون دیده ایم داشته باشند.
صدا گذاری بتمن و جوکر در این نسخه را به ترتیب Roger Craig و Troy Baker بر عهده دارند. Kevin Conroy در این نسخه صدا گذار بتمن نخواهد بود اما چندی پیش در توییتر خود اعلام کرده بود که بر روی یک بازی Arkham که Arkham Origins نیست کار می‌کند که البته خیلی زود مطلب یاد شده را حذف کرد. حال این دو گانگی به وجود آمده که آیا Rocksteady نیز در حال ساخت یک بتمن جدا گانه است؟

منبع توضیحات: بازی سنتر

تصاویری از محیط بازی:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor:Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon HD 3850 or better with 512 MB of VRAM
DirectX®:۹٫۰c
Hard Drive Space:20 GB
Other Requirements:Broadband Internet connection
Additional Notes:Windows XP and DirectX® ۹٫۰b and below not supported

سیستم پیشنهادی:

OS:64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor:Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better with 768 MB+ of VRAM (DirectX 11 Compatible)
DirectX®:۱۱
Hard Drive Space:20 GB
Other Requirements:Broadband Internet connection
Additional Notes:Windows XP and DirectX® ۹٫۰b and below not supported

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

 

————————————————————————–

 

نسخه فشرده ۸٫۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه، زبان های غیر از زبان انگلیسی و بخش Multiplayer آن از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 

– دانلود Update 2-RELOADED بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود