دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

3/5 - (2 امتیاز)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بصری GT6 استفاده از تکنیک Adaptive Tessellation خواهد بود. تکنیکی که با مدل‌سازی سه بعدی سر و کار داشته و میزان چندضلعی‌ها را نسبت به شرایط مختلف تغییر می‌دهد. به این شکل که اتومبیلی که در نزدیکی شما قرار دارد، چندضلعی‌های بیشتری داشته و اتومبیل‌هایی که فاصله زیادی از شما دارند، با چندضلعی‌های کمتری همراه بوده و این موضوع پردازش بازی را سریع‌تر می‌کند. موتور رندر HDR نیز در GT6 بهبود قابل توجهی نسبت به قبل دارد و کیفیت نورپردازی و افکت‌هایی چون موشن بلور نیز تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. یک بازی ریسینگ بدون اتومبیل‌های خود ارزشی نخواهد داشت و سری GT نیز همواره در این زمینه جزو بهترین‌ها بوده است. بازی در مجموع حدود ۱۲۰۰ اتومبیل را شامل می‌شود که حدوداً ۴۰۰ عدد از آن‌ها پریمیوم بوده (کیفیت بالا و طراحی شده بر اساس سخت‌افزار PS3) و ۸۰۰ عدد نیز استاندارد هستند که از نسل قبل به این بازی منتقل شده‌اند. همان‌طور که گفته شد اتومبیل‌های استاندارد یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های نسخه قبلی بودند که این بار نیز همراه بازی هستند. البته این اتومبیل‌ها این بار جدا از سایر اتومبیل‌ها نبوده و همگی در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرند و برای خرید اتومبیل مورد نظر، کافی است به کمپانی مربوطه رفته و همه اتومبیل‌های آن کمپانی را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. در سمت دیگر اتومبیل‌های پریمیوم با کیفیتی فوق‌العاده و جزییات کم‌نظیر خود در دسته‌بندی‌های مختلف پذیرای بازیکنان خواهند بود. اتومبیل‌هایی که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی چون BMW 507 مدل ۱۹۵۷، Ferrari Dino مدل ۱۹۷۱، KTM X-Bow مدل ۲۰۱۲ و البته اتومبیل Jay Leno Oldsmobile Toronado مدل ۱۹۶۶ با قدرت ۱۰۷۰ اسب بخار اشاره کرد.

Gran Turismo 6 PS3-DUPLEX

 

 

در مجموع اتومبیل‌های متنوعی در بازی وجود دارند که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند و در این میان PD به فکر غافل‌گیر کردن طرفداران خود نیز بوده و یکی از مهم‌ترین ساخته‌های این صنعت را نیز در بازی خود قرار داده است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای تاریخ برای انسان‌ها سفر به ماه بود و فضانوردان در این راه از وسیله نقلیه مخصوصی استفاده کردند که برای حرکت روی سطح ماه بهینه‌سازی شده بود. Lunar Roving Vehicle یا ماه‌نورد نام این وسیله نقلیه خاطره‌انگیز بود و اینک GT6 میزبان آن خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که رانندگی با ماه‌نورد نیز امکان‌پذیر است یا تنها برای بخش‌هایی چون Photo Travel Mode به کار‌ می‌رود.

GT6 از نظر پیست و مسیرهای مسابقه یکی از کامل‌ترین عناوین سبک ریسینگ خواهد بود و با در اختیار داشتن ۳۷ پیست به خوبی سلایق مختلف را پوشش می‌دهد. پیست‌هایی که شامل موارد برگرفته از واقعیت، مسیرهای طراحی شده توسط خود PD و نمونه‌های خاکی و برفی هستند. ۹ پیست جدید (در کنار ۴ پیست از DLC های GT5) به GT6 اضافه شده که از میان آن‌ها می‌توان به نمونه‌های معروفی چون Silverstone، Brands Hatch، Mount Panorama و Goodwood Hillclimb اشاره کرد. پیست محبوب Apricot Hill نیز از نسخه‌های قدیمی GT بازگشته و تمام پیست‌های جدید دارای چرخه شبانه‌روز خواهند بود و باز همه آن‌ها به جز یک مورد، دارای آب و هوای بارانی نیز هستند. در مجموع ۱۷ پیست دارای چرخه شبانه‌روز و ۲۱ پیست دارای آب و هوای بارانی (و در یک مورد برفی) خواهند بود که این موضوع تنوع خیلی خوبی به مسابقات بازی می‌دهد.

در کنار Career Mode که بخش اصلی بازی را تشکیل می‌دهد، Special Events نیز از GT5 به این نسخه پای گذاشته و بازیکنان می‌توانند لحظات جالب و زیبایی را در آن تجربه کنند. در کنار این‌ها Coffee Break نیز وجود دارد، بخشی که در GT4 شاهد آن بودیم و در GT5 غایب بود. بازیکنان در این بخش که حالتی سرگرم‌کننده داشته و به نوعی قصد رفع خستگی را دارد، به مواردی چون عبور از بین موانع در مدت زمان مشخص یا برخورد با تعداد خاصی مانع می‌پردازند. بخش Course Maker که نخستین بار در نسخه قبلی معرفی شد نیز به GT6 بازگشته، ولی در ابتدا در دسترس نخواهد بود و بعدها توسط آپدیت به بازی اضافه می‌شود. این بخش از ویژگی جالبی بهره می‌برد که به بازیکن امکان ایجاد مسیرهای دلخواه توسط رانندگی واقعی را می‌دهد. به این شکل که بازیکن با اتومبیل واقعی خود در مسیر مورد نظر رانندگی کرده و سپس اطلاعات ذخیره شده توسط GPS را وارد بازی می‌کند. GT6 نیز بر اساس این اطلاعات مسیری مجازی داخل بازی ایجاد می‌کند که مشابه مسیر واقعی پیموده شده توسط بازیکن خواهد بود. در کنار این قابلیت، ویژگی دیگری تحت عنوان GPS Data Logger نیز در بازی وجود خواهد داشت که البته کاربرد آن برای افرادی است که به پیست‌های واقعی دسترسی دارند. با استفاده از این قابلیت می‌توان با اتومبیل‌های مخصوصی چون Scion FR-S و در پیست‌های معتبری که در GT6 طراحی شده‌اند، به رانندگی پرداخته و سپس با منتقل کردن داده‌ها از اتومبیل به بازی، نمونه مجازی آن را ایجاد کرد. به این شکل که تمام حرکات راننده در پیست واقعی به داخل بازی منتقل شده و می‌توان از آن برای بهبود عملکرد و البته مقایسه مهارت واقعی بازیکنان استفاده کرد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده از بازی، بخش تیونینگ و تغییرات داخلی اتومبیل‌ها این بار بسیار کامل‌تر از گذشته شده و مواردی که در نسخه پنجم غایب بودند، بار دیگر به سری GT بازگشته‌اند. بازیکن می‌تواند انواع تغییرات را در بخش‌های مختلف اتومبیل داده و آن را متناسب با نوع مسابقه و رقبا آماده کند. در کنار این‌ها می‌توان تغییرات جزیی نیز در ظاهر اتومبیل ایجاد کرد که شامل مواردی چون تعویض چراغ‌ها، چرخ‌ها و اسپویلر می‌شود. همچنین مانند GT5 تعداد زیادی لباس و کلاه ایمنی در بازی وجود دارد (۳۴ عدد کلاه ایمنی در ۹۵۲ رنگ مختلف و ۲۸ عدد لباس در ۸۵۲ رنگ متنوع) در اختیار بازیکن خواهد بود تا بتوان راننده را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کرد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود