دانلود بازی CONSORTIUM 2019 Rebalance برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

نسخه جدید بازی CONSORTIUM تحت عنوان Rebalance منتشر شد. این نسخه که در مارس ۲۰۱۹ منتشر شده است، بازی را به ورژن V1.26.1 به روزرسانی کرده و شامل تعدیلات متعدد و بهینه سازی های گسترده در گیم پلی می باشد. نسخه جدید Rebalance توانسته تا موتور گرافیکی بازی را به آنریل انجین ۴ ارتقا دهد، محتوا و امکانات جدیدی را در بازی لحاظ کند و خود را آماده ی انتشار قسمت جدید این فرنچایز کند.

بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Interdimensional Games Inc طراحی و ساخته شده است. کنسرسیوم به ائتلاف چند فرد، شرکت، سازمان یا حکومت که باهم برای انجام فعالیت‌های مشترک یا ادغام منابعشان برای رسیدن به هدف مشترک گویند. بازی یکی از سه گانه های iDGi-1 است. بازی در داخل یک هواپیمای عظیم که مربوط به آینده است رخ می دهد و تجربه جدیدی از بازی اول شخص را برای پلیر رقم خواهد زد.

داستان از آنجا آغاز می شود که در جهان ما دستگاهی به نام iDGi-1 وجود دارد که قادر خواهد بود از طریق زمان و مکان شکافی دیجیتالی ایجاد کند و هرکس با استفاده از اینترنت بتواند از طریق این شکاف سفر کرده و وارد سال ۲۰۴۲ شود. این اولین بازی است که در دل خود ۳ داستان دیگر را جای داده و هرکدام از آنها روایت خاصی برای حوادث و اتفاقات خود دارند. شما به عنوان فرمانده , عرشه کشتی C-3800-D ZENLIL را به دست می گیرید و باید به انجام ماوریت های خود بپردازید.

CONSORTIUM 2019 Rebalance PC-SKIDROW

دانلود-بازی-CONSORTIUM

در بازی CONSORTIUM بیش از ۲۰شخصیت مختلف با دیالوگ های بسیار زیادی وجود دارد و حس زندگی را به پلیر منتقل خواهد کرد و همچنین به شما این امکان داده شده است که در صورت نیاز می توانید نظر خود را مطرح کنید و یا ساکت بمانید . یکی دیگر از نقاط قوت بازی موسیقی متن آن است که برنده جایزه جرمی سول نیز شده است . داستان بازی آنچنان قدرتمند است که شما را در خود غرق می کند و باعث می شود ساعت ها سرگرم شوید .

info

A murder mystery, on a plane, in the future. CONSORTIUM is an interactive narrative experience, first and foremost. The story begins in our world – the “real world” – where we here at Interdimensional Games have developed a satellite (iDGi-1) capable of opening a digital rift through time and space. Anyone with an internet connection can travel through this rift and awaken within an alternate dimension from our own – the “game world” – in the year 2042.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8 32bit (NO XP SUPPORT)

Processor: Intel Core 2 Duo 2.5GHz, AMD Athlon X2 64 2.7GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 260 | AMD Radeon HD 4890 series

DirectX: Version 9.0c

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8 x64

Processor: Intel i3 2100T | AMD Phenom II x4 or higher

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 460 | AMD Radeon HD 5830 series or higher

DirectX: Version 9.0c

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی CONSORTIUM 2019 Rebalance-SKIDROW:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم