دانلود بازی Esoterica Hollow Earth v1.0.0.1 برای PC

اولین رای باشید!

سرزمین اسرارآمیز آگارتا منتظر است تا شما آن را کشف نمایید! یک بازی ماجرایی معمایی جدید را تجربه نمایید که شما را به اعماق سیاره پوچی خواهد برد و افراد شرور در سرتاسر بازی در راهی که قدم می گذارید مزاحم شما خواهند شد! استفانی جوان را راهنمایی کنید تا در پیداکردن سرنخ هایی برای فعال سازی ماشینی که پدربزرگش ساخته بود، سریع تر به نتیجه برسد. این ماشین تونلی است برای ارتباط بین سیاره زمین و قاره ی گمشده ی آگارتا!

Esoterica Hollow Earth v1.0.0.1 PC-ALiAS

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. بازی به صورت از پیش کرک شده می باشد. تنها کافیست بازی را نصب کرده و اجرا نمایید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود