دانلود بازی Skulls of the Shogun v1.12 برای PC

اولین رای باشید!

بازی Skulls of the Shogun یک بازی کم حجم استراتژیک با گیم پلی و سبک گرافیکی بسیار زیبا و خاص می باشد که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازی در زمان امپراطوری و خان سالاری ژاپن می باشد. شما در این بازی یک ژنرال ژاپنی هستید که به واسطه خیانت یکی از دشمنان به قتل رسیده اید و در می یابید که دشمن شما نیز در نبرد به قتل رسیده است و حال روح ژنرال می خواهد انتقام بگیرد. از این رو با ارتشی از مردگان به پا میخیزد تا انتقام خود را از دشمنانش بگیرد. شما برای این کار می بایست ساختمان  و سلاح بسازید و با افراد خود از کمپ خود دفاع کرده و در فرصت مناسب به دشمنان خود حمله کنید.

Skulls of the Shogun PC-FANiSO

Skulls of the Shogun Update v1.12-iNLAWS added!

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود نسخه اصلی بازی:    Direct Link

دانلود آپدیت ۱٫۱۲ Update v1.12-iNLAWS بازی:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود