دانلود بازی Violett برای PC

اولین رای باشید!

Violett یکی از زیبا ترین بازی های سال ۲۰۱۳ در سبک کلیک و اشاره می باشد که در ابتدا توسط Forever Entertainment S. A برای اندروید تولید و منتشر شده بود و پس از محبوبیت آن در بین کاربران اندرویدی هم اکنون برای کامپیوتر نیز عرضه شده است. گرافیک هنری بسیار زیبا و خط داستانی بازی عامل موفقیت این بازی می باشد. در این بازی شما در نقش دختری هستید که خانواده اش به دلایلی آن را رها کرده اند و او بدون دوست و خانواده شب ها را در خیابان ها سر می کند. چندی بعد او خانه متروکه و قدیمی را در شهر پیدا می کند و تصمیم می گیرد در آنجا زندگی کند. اما در سوراخی در دیوار خانه که گویا لانه موش است نوری می تابد که او را به سمت خود می کشد و Violett پس از ورود به آن نور وارد دنیای دیگری می شود و ماجراجویی خود را در آنجا آغاز می کند. در مسیر بازی پازل ها و معماهایی نیز وجود دارد که می تواند ذهن شما را به چالش بکشد.

Violett PC-SKIDROW

=-= اطلاعات بیشتر از این بازی در پردیس گیم =-=

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia 320M or higher, or Radeon 7000 or higher, or Intel HD 3000 or higher
Hard Drive: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی:

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود