پوسته دانلود ها برای مرورگر گوگل کروم

اولین رای باشید!

این بار در سایت دانلودها ، پوسته ای زیبا ، ( تم ) برای مرورگر گوگل کروم با موضوع دانلودها برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد . این پوسته ( تم ) توسط تیم دانلودها تهیه شده است ،  اگر از محیط یکنواخت گوگل کروم خود خسته شده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا از این  پوسته زیبا استفاده نمایید تا به گوگل کروم خود از لحاظ گرافیکی جلوه زیبایی ببخشید ، برای دانلود و مشاهده توضیحات نصب این تم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

 

 

 

 

 نکته بسیار مهم : ممکن است این تم بر روی مانیتور ها با سایز بزرگ ( widescreen ) به درستی نمایش داده نشود . 

 

 راهنمای نصب تم بر روی مرورگر گوگل کروم : بعد دانلود فایل ، آن را از حالت فشرده خارج کرده ، و فایل Downloadha.crx را انتخاب نمایید ، سپس در همان حال که فایل در حالت انتخاب می باشد ، آن رو بکشید و در مرورگر کروم خود رها کنید ، ( Drag&Drop ) با انجام این کار در پایین مرورگر خود پیامی را مشاهده می کنید ، این پیام اجازه نصب تم را از شما سوال می پرسد ، با مشاهده این پیام ، گزینه Continue را انتخاب کنید ، سپس بعد چند ثانیه کوتاه ، پنجره کوچکی را مشاهده خواهید کرد ، در این پنجره گزینه Add را انتخاب کنید ، حال از تم دانلودها بر روی مرورگر خود لذت ببرید .

 

 بعد از نصب تم چگونه می توانم به حالت عادی برگردم ؟ : شما در هر زمان که خواستید می توانید از طریق زیر ، تم نصب شده رو غیر فعال کرده و دوباره به حالت عادی برگردید ، برای این کار ، به قسمت تنظیمات مرورگر گوگل کروم رفته ( همان سه خط در بالا سمت راست ) سپس گزینه Setting را انتخاب کرده ، در منوی تنظیمات در قسمت Appearace گزینه Reset to default theme را بزنید ، با این کار تم نصب شده غیر فعال شده و مرورگر شما به حالت عادی بر خواهد گشت .

 

 رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 681 کیلوبایت

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود