دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) Integrated April 2014

اولین رای باشید!

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا April 2014 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

 

source دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) April 2013 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید تا برای بوت شدن ویندوز به مشکل برخورد نکنید. برای نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نامبر نمی باشد و به طور اتومات خود ویندوز این کار را انجام می دهد. فایل های فشرده و نصب ویندوز تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این ویندوز نهایت استفاده را ببرید.

 

caution دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) April 2013 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 642 مگابایت | لینک کمکی

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود