دانلود بازی SimCity برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

 

 

بر خلاف سایر بخش چند نفره ی بازی ها،در SimCity خبری از رقابت نیست و کسی بر دیگری پیروز نخواهد شد چرا که بازیکنان همه در کنار یک دیگر قرار گرفته و برای دست یابی به یک هدف مشترک تلاش میکنند و آن هدف هم ” توسعه ی شهر ” است.هدف اصلی شما در SimCity این خواهد بود که یک تعادل بسیار خوب را در تمام قسمت ها در شهر به وجود بیاورید. اقتصاد پایدار، داشتن مردمی خوشحال و سایر موارد باعث می شود تا روند بازی آسان تر و جذاب تر شود. حتی توانایی این را خواهید داشت که برای خود یک سیستم مدیریتی ویژه خلق کنید و آن را به صورت خودکار به کار ببرید تا بازی بر اساس این سیستم، شهر را مدیریت کند.برای اداره ی شهرها به گروه های تقسیم خواهید شد که هر گروه وظیفه ی اداره ی شهر خود را خواهد داشت.اگر که فکر میکنید که اداره ی شهرها باید آسان باشد،باید بگویم که کاملا در اشتباه هستید چرا که هر یک از شهرها ویژگی خاص خودش را دارا است به عنوان مثال برخی از شهرها به دلیل بالا بودن مناطق تفریحی و سرگرمی مکان خوبی برای افراد خوش گذران و برخی دیگر از نظر بازار کار مکان خوبی برای جویندگان کار محسوب میشود.

 

رای توسعه ی شهرتان نیاز به یک سری از چیزها خواهید داشت که در منطقه ی شما قابل تولید نیست که باید از طریق بازار مصالح مورد نیاز را از شهردارهای دیگر خریداری کرده یا در عوض آن کالایی ارائه دهید.Sim City به شما این اجازه را می دهد که به صورت تک نفره نیز بازی کنید، اما همیشه دلیلی وجود دارد که شما را به ارتباط آنلاین نیازمند می کند. کارهای بازیکنان و آماری که آن ها از خود بجا می گذارند، در جدول جهانی این بازی ثبت می شوند تا در آن بهترین شهرها مشخص شوند.باید سرویس های مختلفی را در شهرها راه اندازی کنید. استخدام نیروهای پلیس برای محافظت از مردم یکی از این سرویس ها خواهد بود. در کنار این مورد نیز باید به آتش نشانی، مدرسه، سطح رفاه و سایر موارد نیز توجه کنید. هر چه بتوانید امکانات بیشتری در شهر به وجود بیاورید، شهر شما درجه بالاتری دریافت می کند و سطح اقتصادی، فرهنگی و رفاهی مردم بالاتر می رود و اینجاست که شما خود را به عنوان یک شهردار خوب نشان داده اید.یکی از کلیدی ترین نکاتی که Maxis روی آن تمرکز دارد، دسترسی شما است. شما خیلی راحت تر از قبل می توانید شهر را کنترل کنید و خیلی ساده تر با مشکلات روبرو شوید. به طول مثال، خیلی راحت می توانید با یک کلیک، برقی که به خانه های شهر فرستاده می شود را کنترل کنید. در حالیکه بازی خیلی وسیع تر شده، کنترل و مدیریت داشته ها ساده تر شده است. هر چند SimCity همیشه بازی ای در مورد اعداد بوده، ولی Maxis سعی دارد بازی را طوری بسازد که مخاطب از آن لذت ببرد، نه اینکه یک باری بر دوش خود حس کند.

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید برای اجرای بازی باید تمامی ورژن های Microsoft Visual C++ بر روی سیستم شما نصب باشد و بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

نسخه فشرده ۲٫۴ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

دانلود افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود