دانلود بازی Slip برای PC

اولین رای باشید!

Slip نام یک بازی با حرکات سریع می باشد که با گذر بین ۲رنگ متفاوت شما می توانید زنده بمانید و به ادامه ی بازی بپردازید. این بازی دارای مراحلی اعتیادآور می باشد که کنترل های ساده و خلاقانه را همراه با ساده سازی زیبایی از رنگ های گذرا تولید کرده است. نتیجه ی این ترکیب یک بازی با درک بسیار ساده را به همراه دارد که مدیریت آن بسیار پیچیده می باشد و شاید بتوان گفت این بازی یک مبنای جدید برای بازی هایی خواهد بود که در آینده در این سبک عرضه خواهند شد. این بازی سبکی شبیه به بازی های کلاسیک را داشته و همانند بازی های کلاسیک شما در بازی Check Point های مختلفی را خواهید داشت و باعث می شوند تا شما در صورت تمام نکردن ماموریت خود، بتوانید بازی را از نقطه ی Check Point خود ادامه دهید. در این بازی بخشی قرار داده شده که شما در آن هیچ گاه نخواهید مرد و فقط می توانید از فضای بازی لذت برده و ساعت ها با آن سرگرم شوید.

Slip PC-HI2U

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Intel Core 2 2.4GHz, AMD Athlon X2 2.8GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI HD 3450 or Higher, Nvidia Geforce 8600GT or Higher
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 1 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود