آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Training

اولین رای باشید!

شما با استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator می توانید طیف وسیعی از کارهای گرافیکی را انجام دهید . با استفاده از این مجموعه ی آموزشی که محصول شرکت Lynda می باشند ، به شما اصول اساسی نرم افزار Illustrator CC آموزش داده می شود . Justin Seeley ابتدا به شما بخش های اساسی این برنامه را نشان می دهد و سپس با شروع یک پروژه ی متشکل از رنگ ها و اشکال پیچیده ، کار خود را به پایان می رساند . کار کردن با لایه ها ، استفاده از نمادها ، گرفتن خروجی در فرمت های مختلف ، کار با متون و… نیز از سایر بخش های این ویدئوهای آموزشی می باشند که با زبان انگلیسی آماده شده اند . در این مجموعه تمام فایل های پروژه های کار شده نیز قرار دارند .

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 May 2014دانلود مستقیم در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود