دانلود بازی Extreme Roads USA برای PC

اولین رای باشید!

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

 

Extreme Roads USA – CODEX

 

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/7/8
Processor: Intel Core2Duo / AMD X2 CPU, min. 2.4 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GT 240 / AMD Radeon HD 3700, min. 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8
Processor: Intel I5 / AMD Phenom II, min. 2.8 GHZ
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 660 / AMD Radeon 7850, min. 1GB VRAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

لینک دانلود :               Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود