دانلود بازی Eidolon برای PC

اولین رای باشید!

بازی Eidolon در باره راز و رمزهای موجود در طبیعت و جاهایی است، که قبل از این افرادی در آن به سر برده اند. در این بازی معمایی از شما مدارکی برای جلو رفتن بازی خواسته میشود، که باید آن ها را کشف نمایید. البته اگر یافتن این مدرک ها زیاد سخت نباشد، می تواند گره گشای خیلی از رازهای بازی باشد. ۱۵۰ نوع مدرک در محیط های بازی نهفته است، که در بعضی اوقات شرایط جوی ، شب و روز و … آن را سخت می کند. بازی Eidolon از پر راز ورمزترین گیم هایی است که تا به حال دیده اند که در سبکی دو بعدی و با گرافیکی فانتزی تولید شده است.

Eidolon-SKIDROW

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

source دانلود بازی Max The Curse of Brotherhood برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

دانلود مستقیم در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Direct Link

   

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود