دانلود مستند ۱۰۱ فست فودی که جهان را تغییر دادند History Channel: 101 Fast Foods that Changed the World 2012

اولین رای باشید!

 

History Channel – 101 Fast Foods that Changed the World (2012) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| نسخه کم حجم به پست اضافه شد |

 

نام مستند: ۱۰۱ Fast Foods that Changed the World

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد
در سراسر مرز ها، فرهنگ ها و زمان های مختلف غذا از مهم ترین عناوینیست که همه مردم از اوایل به آن نیاز داشتند، همانطور که به آن اشاره کردیم غذا از زمان های قدیم مورد توجه انسان ها بوده و با گذشت زمان هزاران نوع غذا آماده شده، همانطور که می دانید در حال حاضر اگر بحث از غذا شود فست فود حرف اول را می زند. هر محله یا خیابانی که بروید حداقل چندین مغازه فست فود پیدا خواهید کرد. در این مستند ۱۰۱ فست فودی که در دنیای غذا ها تحول ایجاد کردند ذکر شده و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخا کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توضیحات: تیم دانلودها با درنظر گرفتن سرعت اینترنت پایین برخی از کاربران، نسخه کم حجم این مستند را آماده کرده است، شایان ذکر است که تنها تغییر ۲ نسخه اورجینال و کم حجم در بیت ریت ویدئو می باشد و در رزولوشن آن تغییراتی ایجاد نشده است. از این رو کاربرانی که مشکل حجم و یا سرعت اینترنت دارند می توانند نسخه کم حجم را بدون نگرانی از پایین بودن کیفیت دانلود کنند.

 

 

دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱:      Direct Link

دانلود پارت ۲:      Direct Link

 

دانلود نسخه کم حجم:

دانلود:      Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود