دانلود بازی StarForge برای PC

اولین رای باشید!

بازی StarForge یک بازی اکشن می باشد که در آن شما باید برای زنده ماندن خود تلاش کنید! شکار کنید تا گشنه نمانید، به دنبال منابع بگردید، بسیاری از اشیاء را واکاوی کنید، دژبانی برای خود ایجاد کنید و با دشمنان برای زنده ماندن بجنگید! این کار را به صورت تنهایی و یا سایر دوستان خود در دنیایی مملوء از ماجراهای تو در تو انجام دهید. هیچ حد و مرزی در این بازی وجود ندارد و هربار که شما بازی را آغاز کنید، با یک فضای جدید و دشمنان جدید برای زنده ماندن مواجه خواهید شد. در این بازی سیارات، کوه ها، صحراها، غارها و بسیاری از مسائل طبیعی دیگر به صورت پویا وجود دارند که در سبک بازی شما تاثیر خواهند داشت.

 

StarForge PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows Vista,7,8 (64 bit only)
Processor:Intel Dual-Core 2.4 GHz or 2.7 GHz AMD Athlon 64X2
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM
DirectX®:۹٫۰c
Hard Drive:900 MB HD space
Sound:DirectX®-compatible

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS:Windows 7,8 (64 bit only)
Processor:Quad core CPU: AMD Phenom II X2 565, Intel Core i5-750
Memory:6 GB RAM
Graphics:NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DirectX®:۱۱
Hard Drive:2 GB HD space
Sound:DirectX®-compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود