دانلود بازی Primal Carnage Extinction برای PC

3.5/5 - (2 امتیاز)

بازی Primal Carnage: Extinction یک بازی آنلاین چندنفره آنلاین می باشد که برخلاف هر بازی دیگری، از نبردهای پرسرعت، محیط گسترده برای بازی و یکی از اکشن ترین بازی های ممکن را دارا می باشد. در جزیره ای اسرارآمیز که با هیولاهای ماقبل تاریخ کنترل می شود، شما می توانید به گروه دایناسورها ملحق شوید و یا در گروه انسان ها قرار داشته باشید و با استفاده از تجهیزات نظامی منحصر به فرد و مخرب به نبرد بپردازید. آیا شما از اسنایپ و یا تفنگ های آتش افکن برای به زانو در آوردن این حیوانات ماقبل تاریخ استفاده خواهید کرد؟ مهم ترین سئوال این است که شما می توانید زنده بمانید؟

Primal Carnage Extinction PC-REVOLT

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 (32-bit only) with DirectX 9.0c
Processor: 2.0GHz+ Single-Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU supporting Shader Model 3.0 (nVidia GeForce 7800 and above)
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: 2.0GHz+ Multi-Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia 8000 series or higher
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که این بازی، یک بازی مبتنی بر شبکه می باشد. پس از اتمام نصب بازی، فایل Launcher.exe را اجرا نمایید. دقت داشته باشید که برای ایجاد شبکه، نیازی به شبکه استیم نیست و شما می توانید خود به صورت Host و یا Client به سرورهایی که ساخته شده است متصل شوید. در صورتی که Host باشید، کافی است که سرور خود را استارت بزنید و منتظر سایر کاربران باشید تا به سرور شما متصل شوند. اگر هم Client هستید، به سایر سرورها متصل شوید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود