دانلود بازی Lumino City برای PC

اولین رای باشید!

بازی Lumino City یک بازی در سبک ایندی، معمایی و ماجرایی می باشد که در ادامه ی بازی محبوب Lume رخ می دهد. در این بازی شما با جستجو در شهر و قدرت خود در حل تمامی پازل هایی که وجود دارند، به کمک مردمی که در شهری کاملا خاص زندگی می کنند خواهید پرداخت. باغ های موجود در آسمان را کشف کنید، خانه های سگ ها در تپه ها را بیابید و برج هایی که در چرخ آب ها قرار دارند را تجربه کنید.

Lumino City PC-SKIDROW

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود