دانلود بازی The Book of Unwritten Tales 2 برای PC

اولین رای باشید!

The Book of Unwritten Tales 2 دومین نسخه از سری بازی با همین نام است که در سبک ماجراجویی و کلیکلی توسط کمپانی KING Art ساخته شده است. این نسخه از بازی به گفته ی یکی از منتقدین، بزرگتر، بهتر و زیباتر از نسخه ی پیشین شده است و هرکسی که علاقه به بازی های معمایی همراه با طنز دارد، این بازی را تحسین خواهد کرد. اسطوره ها آن را از پیش گفته اند. پیام آوران آن را پیش بینی کرده اند. اشخاص منتخب در تاریخ آن را باور داشته اند. حال وقت آن است که داستان ما ادامه پیدا کند. با Wibur، Ivo، Nate و Critter در یک ماجراجویی دیگر در دنیای پلید Aventasia همراه شوید. به آن ها کمک کنید تا به تقدیر خود برسند. تقدیری که هنوز نانوشته است.

The Book of Unwritten Tales 2 PC-FLT

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3/Vista/7/8
Processor: 2.0 GHz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9c compatible graphic card with 256 MB RAM and PixelShader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: These specs are still being determined

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود