نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به مودم Wireless Network Watcher 2.15

اولین رای باشید!

نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به مودم Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوتر های متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر می تواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل، نام کامیپوتر متصل شده، نمایش Ip فرد متصل شده، نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی این که سیستمی مشخصی چند بار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد.

نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به مودم Wireless Network Watcher می تواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی آن ها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و می تواند هر لحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید.Wireless-Network-Watcher

Wireless-Network-Watcherاسکرین-شات Wireless-Network-Watcherاسکرین-شات Wireless-Network-Watcherاسکرین-شات

info

Wireless Network Watcher is a small utility that scans your wireless network and displays the list of all computers and devices that are currently connected to your network. For every computer or device that is connected to your network, the following information is displayed: IP address, MAC address, the company that manufactured the network card, and optionally the computer name.

راهنمای نصب

بعد از نصب محتوای پوشه Crack را در محل نصب کپی نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با حجم کمتر از 1 مگابایت