دانلود بازی There Came an Echo برای PC

4/5 - (1 امتیاز)

There Came an Echo یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که توسط کمپانی Iridum Studios ساخته و انتشار پیدا کرده است. در این بازی، گیمر نقش رهبر گروهی ۴نفره از اعضای حرفه ای نظامی را دارد که در این بازی، استفاده از سیستم فرمان دهی گفتاری به طور بسیار حرفه ای نوشته شده است. شما می توانید با صحبت کردن به نظامیان خود فرمان دهید! این بازی دارای محتوای داستان محوری تخیلی می باشد که در آن Wil Wheaton, Ashly Burch, Laura Bailey و … حضور دارند.

There Came an Echo PC-PROPER-CODEX

|آپدیت شماره ۱ There Came an Echo Update 1-CODEX به پست اضافه شد|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 5 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9000 series / ATI Radeon HD 3000 series or greater
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 5 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود آپدیت There Came an Echo Update 1-CODEX بازی

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود