دانلود بازی Blue Estate برای PC

5/5 - (5 امتیاز)

 این بازی جذاب بر اساس Comic های آقای Viktor Kalvachev ساخته شده است و داستان و گیم پلی بازی بر اساس تمام روایت های این کامیک اتفاق می افتد. داستان بازی حول فردی به نام Tony Luciano میچرخد. او یک فرد خشن، جنگجو، دیوانه و بی باک است. او جزو خانواده ی رئیس کل مافیای ایتالیا با نام LA میباشد و همچنین در گروه کلارنس نیز عضو بوده. همچنین او در نیرهای دریایی نیز کار میکرده و این نشان دهنده از یک فرد باهوش و زرنگ میباشد. در روزی یکی از بهترین رقصنده های شخصیت بازی که Popz نام داشت، توسط دشمنان شما دزدیده میشود و به مرگ محکوم میشود. حال شما باید با نفوذ به این باند و سپس از داخل خراب کردن آن ها یکی از بهترین دوستان خود را نجات دهید.

Blue Estate PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8 or 8.1
Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Tizfile    |    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Tizfile    |    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Tizfile    |    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود