دانلود بازی Solarix برای PC

اولین رای باشید!

عنوان Solarix یک بازی با محوریت ترس و وحشت به همراه مخفی کاری و ماجراجویی میباشد، شما در نقش شخصیت Walter که یک مهندس برق میباشد در دنیای بازی ظاهر میشوید، هدف او سردرآوردن از تمام اتفاقات و حل کردن مشکلات اطراف خود میباشد، پس از انتشار یک ویروس بسیار خطرناک او دست به هرکاری میزند تا در این شرایط زنده بماند و راه حلی برای خلاصی از این وضعیت نیز پیدا کند. در گیم پلی بازی بسیار از فاکتورهای نور و صدا برای بالابردن هیجان هرچه بیشتر بازی استفاده شده است، در بازی مخفی کاری و زیرکی گیمر بسیار میتواند به او در طی کردن مراحل بازی و وضعیت های دشوار کمک کند، در بازی مهمات بسیار کم یافت میشود و نباید انتظار یک بازی سراسر اکشن و تفنگی را داشته باشید، کم بودن مهمات در بازی به گیمر کمک میکند تا با هوشیاری هرچه بیشتر از مهمات خود در طی مراحل بازی استفاده کند و این موضوع را درک کند که همیشه حمله اولین گزینه برای پیروزی نیست! گفتنی است که بازی Solarix با موتور بازیسازی Unreal Engine ساخته شده است که به نظر بازی از گرافیک خوبی برخوردار می باشد.

Solarix PC-RELOADED

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP and above
Processor: 3.0 GHz dual core or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / Radeon HD 5850)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: Windows compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 – 64-bit
Processor: 2.4 GHz quad core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible with 1 GB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 760 / Radeon HD 7950)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: Windows compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود به صورت تک پارت ۲٫۲ گیگابایتی از سرور تیزفایل

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود