دانلود بازی Wild Frontera برای PC

اولین رای باشید!

بازی Wild Frontera یک بازی اکشن سریع و خشن با زاویه دید از بالا به پایین است. در این بازی، بازیکن باید برای گریز از محل زندگی اش به سمت مرز حرکت کند، اما در این راه تعداد زیادی دشمن قصد دارند مانع این سفر شوند. البته تنها گروه های بزرگ دشمنان معمولی نیستند که چنین هدفی دارند؛ زیرا در هر مرحله دشمنان بسیار قدرتمندی وجود دارند که برای از بین بردن آن ها به تلاش بیشتری نیاز دارید. با پیشرفت در بازی شدت سختی آن بالاتر می رود و باید دشمنان قویتر، سریعتر بیشتری را از سر راه خود بردارید.

Wild Frontera PC-PLAZA

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: 2.4 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 / ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 10
Hard Drive: 1 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista / Windows 7
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB NVIDIA 460 / AMD Radeon 5870 or better
DirectX: Version 10
Hard Drive: 1 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود