دانلود بازی Hatred برای PC

4.6/5 - (5 امتیاز)

Hatred، بازی خشن و جنجال سازی که به عنوان دومین بازی تاریخ با درجه سنی فقط بزرگسال معرفی شده است. « از همه‌ی انسان‌ها متنفرم». کل داستان و محوریت اصلی بازی بر پایه‌ی این جمله است. شما در نقش شخصیتی سرخورده و طرد شده از جامعه قرار می‌گیرید که حالا باید انتقام خود را از همه‌ی دنیا بگیرید و همه‌ی مردم از هر قشر و هر شخصی را با گلوله‌ی تفنگ خود آشنا کنید. Hatred به خاطر خشونت بی حد و اندازه‌ای که دارد، جنجال‌های زیادی آفرید و به عنوان دومین بازی تاریخ که درجه‌ی سنی AO یا فقط بزرگسال را دریافت می‌کند، انتخاب شد. سابقا بازی Manhunt شرکت راک‌استار این درجه سنی را دریافت کرده بود و حتی این شرکت بازی خود را با مقداری سانسور به درجه‌ی M ( جوانان) بر روی کنسول ها منتشر کرد. اما سازندگان بازی Hatred به هیچ وجه حاضر به سانسور بازی خود نشده‌اند و قرار است فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کنند. بازی‌هایی با درجه سنی فقط بزرگسال بر روی کنسول‌ها منتشر نمی‌شوند. Hatred با استفاده از موتور گرافیکی آنریل ۴ در حال ساخت است و از گرافیک و فیزیک بسیار عالی برخوردار است. دوربین بازی حالت ایزومتریک دارد و در حالت اجرای حرکات تمام کننده، دوربین به شخصیت نزدیک می‌شود و نمایی سینمایی و جذابی را ایجاد می‌کند.

Hatred PC-RELOADED

|آپدیت Hatred.Update.1.to.5-BAT به پست اضافه شد|

 

Hatred pc cover دانلود بازی Hatred برای PC

=-= اطلاعات بیشتر از این بازی در پردیس گیم =-=

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: x64 versions of Microsoft Windows Vista (SP2) with DirectX 11 update (KB971512-x64), 7 (SP1) and 8.1.
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸ / Windows® ۸٫۱ / (۶۴-bit only)
Processor: AMD Octa-Core / Intel Quad-Core processor running at 3.4 GHz (AMD FX X8 8350 or Intel Core i5 3570 or newer architectures are recommended)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated with at least 2048MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support. AMD Radeon R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 670 and above are recommended graphic cards.
DirectX: Version 11
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard

 

تصاویری از محیط بازی:

Hatred screenshots 01 small دانلود بازی Hatred برای PC Hatred screenshots 02 small دانلود بازی Hatred برای PC

Hatred screenshots 03 small دانلود بازی Hatred برای PC Hatred screenshots 04 small دانلود بازی Hatred برای PC

Hatred screenshots 05 small دانلود بازی Hatred برای PC Hatred screenshots 06 small دانلود بازی Hatred برای PC

 

source دانلود بازی Hatred برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Hatred برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Hatred برای PC– دانلود آپدیت Hatred.Update.1.to.5-BAT بازی

download دانلود بازی Hatred برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود