دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

اولین رای باشید!

بازی Tuk Ruk یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Joint Custody توسعه و توسط Flying Interactive انتشار پیدا کرده است. این بازی دارای فضای ۲بعدی می باشد که اکشن و معمایی بوده و شما می توانید ۴شخصیت مختلف را برای بازی کردن انتخاب کنید. از مهارت های منحصر به فرد هر یک از این ۴شخصیت استفاده کنید، حیوانات نادانی با اسم ZOOKS را راهنمایی کنید تا در امان باشند و در جنگل به گشت و گذار بپردازید.

Tuk Ruk PC-HI2U

 

Tuk Ruk pc cover دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and higher
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 2200 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Tuk Ruk screenshots 01 small دانلود بازی Tuk Ruk برای PC Tuk Ruk screenshots 02 small دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

Tuk Ruk screenshots 03 small دانلود بازی Tuk Ruk برای PC Tuk Ruk screenshots 04 small دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

Tuk Ruk screenshots 05 small دانلود بازی Tuk Ruk برای PC Tuk Ruk screenshots 06 small دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

 

caution دانلود بازی Tuk Ruk برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

HI2U Release

 

download دانلود بازی Tuk Ruk برای PCدانلود:    Direct Link

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود