دانلود بازی How to Survive Storm Warning Edition برای کامپیوتر

5/5 - (4 امتیاز)

داستان بازی How to Survive بسیار ساده و سر راست است. گویی سازندگان هیچ توجهی به این بخش نداشته اند و فقط می خواستند داستانی وجود داشته باشد تا بهانه ای برای اتمام بازی باشد . هنگام شروع بازی How to Survive صدایی می شنوید که در خواست کمک می کند و بعد چشم باز می کنید می بینید لب ساحل جزیره ای متروکه افتاده اید که سر تا سر آن پر شده از زامبی ها. کم کم و با گشت و گذار در جزیره انسان هایی را پیدا می کنید که همانند شما در جزیره گیر افتاده اند. با آن ها آشنا می شوید ماموریت هایتان را از آن ها می گیرید و پس از اتمام ماموریت بر می گردید و این روند تا آخر بازی ادامه دارد.

کارکتر قابل بازیتان را هم می توانید از بین سه کارکتر که برای بازی در نظر گرفته شده انتخاب کنید که در مواردی مثل سرعت و قدرت با هم تفاوت دارند. بازی در چهار جزیره کوچک جریان داردکه همگی پر از زامبی ها شده اند. این زامبی ها به سه گروه تقسیم می شوند. زامبی های معمولی که قبلا انسان بوده اند. زامبی هایی که کمی بزرگترند و پس از مردن منفجر می شوند و گروهی دیگر که فقط در هنگام شب بیرون می آیند و می توان آن ها را با نور به راحتی فراری داد. تنوع دشمنان بازی بسیار کم است و در مقابل بازی های دیگر این سبک کوچک ترین حرفی برای گفتن ندارد.

How to Survive Storm Warning Edition PC-PROPHET | ElAmigos

به همراه نسخه Third Person

دانلود-بازی-How-to-Survive-Storm-Warning-Edition

در بازی How to Survive علاوه بر سلامتی باید حواستان به سه عامل خستگی، گرسنگی و تشنگی باشد. می توانید در اردوگاه هایی که ابتدا در تسخیر زامبی ها هستند استراحت کنید و یا با شکار حیوانات و چیدن گیاهان غذای خود را تهیه کنید. با گشتن محیط های بازی هم آیتم هایی به دست می آورید که می توانید از آن ها برای تهیه لباس، سلاح و یا ارتقای آن ها استفاده کرد که یکی از بهترین موارد موجود در بازی است.

به عنوان مثال می توانید تکه چوبی را بردارید و با استفاده از چاقویتان آن را تبدیل به تیر برای کمانتان بکنید و بعد با بستن پر شتر مرغ آن را ارتقا دهید. البته برای ساخت سلاح های جدید باید فرمول ساخت آن را پیدا کنید که به صورت کاغذ هایی در نقشه پراکنده شده اند. با پیشروی در بازی امتیاز تجربه به دست می آورید که می توانید با استفاده از مهارت های خود را ارتقا دهید. تعداد این ارتقا ها بسیار کم است اما با توجه به مدت زمان طولانی که بین دو ارتقا وجود دارد این مورد خیلی به چشم نمی آید.

info

“A real Gem” – Destructoid at E3

“Offers a different experience for zombie game veterans” – Co-Optimus

“Has a lot more going for it than smashing brains and gory, red goo … With a surprisingly deep crafting system” – GamesRadar

You’re shipwrecked on an isolated island, a desperate castaway in a total freakshow world. How will you survive?

Collect the pages of a Survival Guide and figure it out, of course! Find food, water, and shelter before you perish. Uh oh, is it getting dark? Figure out how to get through the night! While you’re at it, gather up some of this awesome stuff and piece together over 100 handmade weapons and tools—from shotguns to Molotov cocktails. Now you can defend yourself and your friends like a boss!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Intel Core 2 Duo or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Ati 5700 series/NVIDIA GeForce GT240 or equivalent

Network: Broadband Internet connection

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

نکته : نسخه های PROPHET و ElAmigos شامل آیتم های زیر می باشند:

* How to Survive (main game)

* Barricade! DLC

* El Diablo Islands – Host DLC

* Heat Wave DLC (3x pack)

* Hello my name is… Nina DLC

* Kovac’s Way DLC

* One Shot Escape DLC

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی How to Survive Storm Warning Edition-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی How to Survive MULTi7-ElAmigos با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی How to Survive Third Person Standalone MULTi7-PLAZA :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم