دانلود بازی Total War ATTILA برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

4.4/5 - (7 امتیاز)

داستان بازی Total War ATTILA به سال ۳۹۵ میلادی در زمان فرمانروایی آتیلا، رهبر قدرتمند قوم هون در سرزمین مغولستان بر می گردد، کسی که هولناک ترین دشمن امپراطوری روم در قرن پنجم میلادی بوده. شما بازی را به عنوان امپراطوری غربی روم در وضعیتی آغاز می کنید که سرزمین های پهناوری را تحت کنترل خود دارید اما طولی نمی کشد که از همه طرف تهدید می شوید و سلطه شما به سرعت به تلاشی برای بقا تبدیل می شود. این نسخه نیز همانند دیگر عناوین این سری یک عنوان استراتژی نوبتی یا Turn Based است و بازیکن علاوه بر انجام نبردهای مختلف باید اعمال سیاسی، فعالیت های مدنی، پیشرفت های تکنولوژی و … را نیز مدیریت کند و البته بازی در تمام این بخش ها پیشرفته تر شده است. همچنین تخریب پذیری در این نسخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور یک مکانیزم جدید نیز اضافه شده که امکان ویرانی و به آتش کشیدن کامل یک شهر را می دهد.

Total War ATTILA v1.6.0.13356 PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Total-War-ATTILA

عنوانی چالش برانگیز!

در بازی Total War ATTILA دست بازیکنان برای انتخاب قومیت‌های مختلف باز می‌باشد و در میان آن‌ها، قومیت‌هایی همچون Romans (رومیان) و The Huns (هون ها) نیز دیده می‌شود و هر قومی را که انتخاب می‌نمایید، باید با سایر کشورها به مقابله بپردازید. از سوی دیگر، هر قومیت و کشوری، داستان و نبردهای خاص خود را دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه نمایند. ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی و به قومیت‌های مختلف اضافه شده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به فرار کردن مغول‌ها در جاده‌ها، بدون داشتن یک پایگاه ثابت اشاره کرد. در واقع این موضوع در آن زمان‌ها نیز وجود داشته و ویژگی افراد این قومیت بوده که در نبردها، ناچار به گریز بودند و ممکن بود در هر زمان، نبرد را رها کرده و به سویی حرکت کنند.

Creative Assembly تمام تلاش خود را داشته تا منوهای مختلف این بازی را ساده‌تر از گذشته کند اما نهایتا و به دلیل ویژگی‌های بسیار زیادی که در این بازی نهفته شده، باز هم بخش‌های زیادی از بازی وجود دارند که حتی ممکن است شما را آزار دهند! همچنان نیز سیستم تاخیر در حرکت‌ها و نوبت‌ها برای نبرد در بازی Total War ATTILA دیده می‌شود که شاید لطمه‌ای به بازی وارد نکرده باشد اما کمی آزادهنده است. البته این موضوع بیشتر در ابتدای نبردها و طی دوره‌ی داستانی بازی ممکن است شما را آزار دهد و اگر مدت زیادی مشغول انجام بازی باشید و در این زمان، جنرال‌ها و نیروهای اصلی خود را شناخته و استراتژی جنگ را آموخته باشید، این مورد برای شما می‌تواند یک برگ برنده محسوب شود و به شما در جهت پیروز شدن در نبرد‌ها کمک کند!

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم، بیلدآیدی BuildID 11621269 فشرده سازی شده و از امولاتور CODEX برای کرک بازی استفاده شده است. امولاتور GOLDBERG در پوشه NoDVD در محل نصب بازی قرار دارد که در صورت تمایل می‌توانید استفاده کنید.
  • بازی به ورژن v1.6.0.13356.2972767 آپدیت شده و تمامی ۸عدد DLC منتشرشده را داراست.
  • بخش دایرهالمعارف داخل بازی در این نسخه غیرفعال بوده و قابل استفاده نیست.
  • تنها زبان‌های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۳۴٫۱گیگابایت به حداقل ۸٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۳٫۹گیگابایت (با احتساب نصب تمامی زبان‌ها) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Against a darkening background of famine, disease and war, a new power is rising in the great steppes of the East. With a million horsemen at his back, the ultimate warrior king approaches, and his sights are set on Rome…

The next instalment in the multi award-winning PC series that combines turn-based strategy with real-time tactics, Total War: ATTILA casts players back to 395 AD. A time of apocalyptic turmoil at the very dawn of the Dark Ages.

How far will you go to survive? Will you sweep oppression from the world and carve out a barbarian or Eastern kingdom of your own? Or will you brace against the coming storm as the last remnants of the Roman Empire, in the ultimate survival-strategy challenge?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista*

Processor: Intel Core 2 Duo 3 GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 8800 GT, AMD Radeon HD 2900 XT or Intel HD 4000

DirectX: Version 10

Storage: 35 GB available space

Additional Notes: PC integrated graphics chipsets require 64 bit Windows, e.g. Intel HD series.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7*

Processor: 2nd Generation Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2 GB NVIDIA GeForce GTX 560 Ti or AMD Radeon HD 5870

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Additional Notes: PC integrated graphics chipsets require 64 bit Windows, e.g. Intel HD series.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Total War Attila v1.6.0.13356 + 8 DLCs-ElAmigos:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

—————–

دانلود فیت گرل Total War Attila v1.6.0.13356 + 8 DLCs-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم