دانلود بازی Shadow Blade Reload برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

در بازی Shadow Blade Reload شما نقش یک نینجا و سامورایی ایفا می کنید که باید با شمشیر و سلاح های مختلف خود دشمنان خود را به قتل برسانید و از موانع و تله هایی که در طول مراحل مختلف بازی بر سر راه شما قرار میگیرند عبور کنید .این بازی با پلتفرم اکشن و هیجان انگیزو محیطی پویا طراحی و ساخته شده است ، همانطور که نسخه اندروید آن منتشر شده بود هم اکنون نسخه PC این بازی منتشر شده است که می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید .

Shadow Blade Reload PC-CODEX

 

Shadow Blade Reload pc cover دانلود بازی Shadow Blade Reload برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows: XP and Up
Processor: Intel Core Duo or Faster
Memory: ۱ GB RAM
Graphics: Dedicated Video Card recommended
Hard Drive: ۹۰۰ MB available space
 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

source دانلود بازی Shadow Blade Reload برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Shadow Blade Reload برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

بنا به درخواست صاحب اثر، محتوای مربوطه حذف گردید.

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود