دانلود بازی Tales from the Borderlands: Episodes 1-5-FitGirl برای کامپیوتر

4.4/5 - (5 امتیاز)

ریپک جدید و کامل دانلود بازی Tales from the Borderlands که شامل تمامی پنج قسمت می باشد، توسط FitGirl آماده شد. این ریپک نسبت به ریپک قبلی، دارای سرعت نصب بیشتر و عدم لگ در زمان اجرای بازی از روی هاردهای HDD می باشد. وقایع داستانی Tales from the Borderlands درست بعد از Borderlands 2 می باشد. شما در نقش Rhys حضور پیدا می کنید که یک کارمند شرکت Hyperion است و می خواهد که مانند Handsome Jack شود. از طرفی دیگر شما کنترل Fiona را نیز بر عهده دارید. یک شیاد چرب زبان که به دنبال بزرگترین کلاه برداری خود است. در دنیای عجیب و غریبی که توسط استدیو Gearbox Software خلق شده است، Rhys و Fiona ناخواسته با یکدیگر همراه می شوند تا اینکه پول بزرگی را بدست بیاورند. حال در این میان راهزنان وحشی، شکارچیان گنج و گنگسترها تنها بخشی از موانعی هستند که بر سر راه آنان قرار می گیرد.

دنیای ساخته شده توسط Gearbox بسیار بزرگ است. عناوین Borderlands اصلی و DLC های آنها فقط موفق به خراش سطح بخش داستانی شدند. آنها دنیایی را خلق کرده اند که از نظر غنای کیفیت با Star Wars برابری می کند. شاید کمی اقراق بیخود به نظر بیاید اما جزئیات، شخصیت ها، تاریخچه همگی آنها وجود دارد. فقط اینکه آنها را تا کنون شاهد نبوده اید.سیاره Pandora داستان بسیار پر محتوایی را در خود جای داده است و Gearbox می خواهد که آن را به شما ارائه کند. Telltale خواهان همکاری شما و انتخاب هایتان است تا اینکه بتوانیم بخشی از این داستان را کشف کنیم که در نهایت ختم به یک تجربه کاملا تازه از Borderlands می شود. اگر شما Borderlands را فقط به خاطر تیر اندازی آن تجربه می کنید پس احتمالا زیاد از اهل داستان نمی باشید اما اگر از حضور در سیاره Pandora لذت می برید و دوست دارید که اطلاعات تازه ای از شخصیت های حاضر در آن کسب کنید یا اینکه حتی اگر به بازی های The Walking Dead و The Wolf Among Us علاقه دارید، پس این سری بازی نیز مناسب شما خواهد بود.

Tales from the Borderlands: Episodes 1-5 PC-FitGirl

دانلود-بازی-Tales-from-the-Borderlands

برخی از ویژگی های کلیدی دانلود بازی Tales from the Borderlands:

  • آیتم هایی که از طریق لوت در Tales بدست می آورید در دیگر قسمت های سری بازی Borderlands قابل استفاده خواهد بود.
  • این عنوان در قسمت های مختلف به قیمت ۴٫۹۹ عرضه خواهد شد. اگر تمایل دارید می توانید پول خود را برای تهیه یک Season Pass جمع آوری کنید.
  • انتخاب های شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث می شود که تجربه و پیشروی مخصوص به خود را در داستان داشته باشید.
  • داستان بازی پس از وقایع Borderlands 2 رخ می دهد. Handsome Jack نیز از میان رفته است. اما واقعا که اینطور نیست؟ اگر تریلر را به یاد داشته باشید او با بازیکنان سخن می گوید.
  • داستان بازی را شما از دو دیدگاه مختلف شاهد خواهید بود. یکی از شخصیت های اصلی Rhys نام دارد: یک مرد شرکتی که به دلیل جاه طلبی های بلند پروازانه خود از گروه اخراج شده است. دیگری Fiona نام دارد که یک شخصیت پرحرف چرب زبان قلمداد می شود. کمتر کسی در سیاره Pandora حضور دارد که فریب او را نخورده باشد.
  • هر دو شخصیت نظرات کاملا متفاوتی را در رابطه با اینکه چگونه سر راه یکدیگر قرار گرفته دارند و تنها راه یافتن حقیقت، زندگی با آنها و انتخاب های شما می تواند باشد.

 

برخی از نظرات منتقدین که پس از اتمام سری کامل پنج قسمتی بازی بیان شده است:

سایر نسخه ها

Attack of the Fanboy: واقعاً عالی بود. این قسمت کاملاً یک نتیجه‎گیری بر کارهای فیونا و ریس، به حساب می‎آمد. قطعاً این بازی یکی از برترین ساخته‎های Telltale هست. شما در این قسمت می‎خندید، گریه می‎کنید؛ اما باز هم دوست دارید یک بار دیگر تجربه‎اش کنید تا ببنید انتخاب‎ها، چگونه تغییر می‎کنند.

NZGamer: این بازی برای من کافی نبود، بسیار بیشتر بود! Tales From The Borderlands همانند The Walking Dead یک شاهکار است، همچنین یکی از بهترین تجربه‎های من هم بوده است.

GamesBeat: من مطمئن نبودم که هیچ بازی بتواند مانند The Wolf Among Us من را تحت تأثیر قرار دهد؛ اما Tales From The Borderlands موفق به انجام این کار شد.

Destructoid: آخرین قسمت، به قسمت‎های گذشته وفادار است. به جرأت می‎توانم بگویم که Tales From The Borderlands خلق شده توسط Telltale، یکی از بهترین بازی‎ها در سبک ماجراجویی است.

GameSpot: علاوه بر شکل و قوس عاطفی که این قسمت دارد، طنز سیاه آن هموراه به ارزش بازی می‎افزاید. این قسمت خنده‎دارترین و سرگرم کننده‎ترین قسمت در کل فصل است.

IGN: قسمت پنجم تحت عنوان The Vault of the Traveler، بسیار زیباست. این قسمت، به ماجراجویی ریس و فیونا، بسیار خوب پایان می‎دهد.

 

در بعد گیم پلی، روند دانلود بازی Tales from the Borderlands بیشتر به صورت مکالمات میان شخصیت ها و صحنه های اکشن و سینمایی پیش می رود. حتی خبری از آن چند پازل محدود و گشت و گذار بازی های Point and Click که در برخی بازی های قبلی تلتیل پیدا می شد نیست. عناصر اصلی گیم پلی چیزی جز انتخاب دیالوگ، دکمه زنی و در مواقع بسیار نادری حرکت دادن شخصیت اصلی برای چند متر و برداشتن یک یا چند آیتم به درد نخور نیست.در واقع TftB گیم پلی را کاملا فدای داستان کرده و تلتیل سعی کرده به جای پرکردن لحظات بازی با معما و گشت و گذار برای پیدا کردن آیتم، مانند دیگر عناوینش صرفا صحنه های کمدی یا سینمایی در جای جای بازی بگنجاند. اما اگر بخواهیم از دید خود تلتیل، یعنی ساخت بازی به صورت یک سریال با تمرکز بر داستان و نه یک بازی با گیم پلی قوی به TftB نگاه کنیم، باید بگوییم که اتفاقا تلتیل در کار خود موفق بوده است. در بخش گرافیک تکنیکی، قطعا TftB عنوان ضعیفی است و اگر در طول بازی زیاد به جزئیاتی گرافیکی خیره شوید بی شک تکسچر های بی کیفیت و انیمیشن های عتیقه شما را می رنجانند. هر چند در بعد هنری، تلتیل دقیقا از سبک خود بوردرلندز استفاده کرده و از یک ساختار گرافیکی سل شید و کمیک مانند بهره برده. تقریبا اکثر محیط های tftb رنگ بندی و زیبایی خودشان را دارند و چشمتان از دیدن یک محیط یکسان خسته نمی شود.

داستان TftB یک داستان رستگاری است. داستان دو شخصیتی که قربانی محیط زندگی بی رحمشان هستند

داستان نسخه های اصلی بوردرلندز در پاندورا، یک سیاره با محیط فرا آخرالزمانی اتفاق می افتد. در دورانی که شرکت های صنعتی بزرگ ریشه منابع آن را خشک کرده اند و مردم همگی برای بقا می جنگند و دیوانه شده اند.تم اصلی بوردرلندز هم همین دنیای دیوانه است که به شکل فوقی العاده با کمدی و شوخ طبعی ترکیب شده و تلتیل هم برای ساخت این عنوان دقیقا همین دو عامل را در مرکز توجه قرار داده.اگر هم تاکنون هیچ کدام از نسخه های بوردرلندز را تجربه نکردید، لازم نیست نگران باشید زیرا تلتیل نهایت توان خود را به کار برده که داستان بازی برای بازیکنان تازه وارد به این دنیا هم جذاب باشد و موفق هم بوده. اما برای طرفداران بوردرلندز و بازیکنانی که این سری را پیش از این تجربه کرده اند، TftB قطعا تجربه شیرین تری خواهد بود.

منبع توضیحات: گیم فا و زومیت

 

مشاهده تریلر بازی:

 

تصاویری از محیط بازی:

اسکرین-شات-بازی-Tales-from-the-Borderlands اسکرین-شات-بازی-Tales-from-the-Borderlands

اسکرین-شات-بازی-Tales-from-the-Borderlands اسکرین-شات-بازی-Tales-from-the-Borderlands

اسکرین-شات-بازی-Tales-from-the-Borderlands اسکرین-شات-بازی-Tales-from-the-Borderlands

 

ویژگی های نسخه FitGirl بازی:

 

  • Based on Tales.from. the.Borderlands.Episode.5-CODEX ISO release: codex-tales.from. the.borderlands.episode.5.iso (8,501,788,672 bytes)
  • Optional Russian translation from Tolma4 Team added (v1.4)
  • ۱۰۰% Lossless & but NOT MD5 Perfect: encryption was removed from some game archives, but original compression is preserved, so you won’t experience any lagging during gameplay unlike with repacks with all resources decompressed
  • Episodes 1-5 included
  • NOTHING ripped, game resources were decrypted & unpacked
  • Significantly smaller archive size (compressed from 7.9 to 2.8 GB)
  • Installation takes: ~8 minutes on 8-cores CPU; ~15 minutes on 4-cores CPU; ~30 minutes on 2-cores CPU
  • After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
  • HDD space after installation: 9 GB
  • Repack uses ZTool library by Razor12911
  • At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack
info

Tales from the Borderlands is a five part episodic game series from the creators of The Wolf Among Us and The Walking Dead: A Telltale Games Series. Set on the unforgiving world of Pandora after the events seen in Borderlands 2, this is a story full of Borderlands’ trademark humor, following two adventurers on their quest for greatness.

 

You’ll play as Rhys, a Hyperion ‘suit’ with dreams of being the next Handsome Jack, and Fiona, a Pandoran con artist looking to score her biggest ever swindle. Thrown together as unwilling partners in an adventure to recover cash they both think is theirs, their journey will take you on a wild ride where gangsters, bandit lords, and Vault Hunters are just some of the obstacles you’ll encounter, in this new take on the award-winning universe created by Gearbox Software.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVIDIA card w/512 MB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device
Additional Notes: Not Recommended for Intel integrated graphics

راهنمای نصب

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Tales from the Borderlands: Episodes 1-5-FitGirl با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم