دانلود بازی Toy Soldiers War Chest برای کامپیوتر – نسخه CODEX

2.2/5 - (4 امتیاز)

بازی Toy Soldiers War Chest عنوانی در سبک اکشن و استراتژیک است که توسط Signal Studios و Krome Studios طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft برای کامپیوتر به بازار عرضه شده است . این اثر داستان اسباب بازی های معروفی را نقل می کند که همگی در دوران کودکی خود با آن ها سر و کار داشته ایم. اکنون بیشتر این اسباب بازی های کنار هم جمع شده اند و یک بازی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان آورده اند.

در بازی Toy Soldiers War Chest شما باید در قالب یکی از ۸ ارتشی که در بازی حضور دارند، همچون نسخه های قبلی سری بازی های Toy Soldiers باید از رسیدن دشمن به جعبه اسباب بازی ها (ToyBox) جلوگیری کنید که با ساختن ساختمان ها و ارتقا آن ها می توانید این کار را انجام دهید. همچنین می توانید با دیدگاه های استراتژیک خود افراد را مدیریت کنید، جایگذاری و آپگرید آن ها را انجام دهید و دستورات مستقیم را به سپاهیان و اسطوره های خود واگذار کنید.

Toy Soldiers War Chest PC-CODEX

دانلود-بازی-Toy-Soldiers-War-Chest

هر ارتش دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود است . قبل از آنکه پای به میدان نبرد گذارید ابتدا با قوانین و سبک بازی آشنا شده سپس نبرد خود را در بیش از ۱۵ نقشه مختلف و منحصر به فرد آغاز کنید. سعی کنید تمام ماموریت ها را با موفقیت به پایان برسانید تا بتوانید به پاداش هایی مانند واحدهای جدید ، امکان ارتقا و استفاده از ارز برای ساخت ارتش بهره ببرید. برای آنکه بتوانید به قدرت و تجهیزات بیشتری دسترسی داشته باشید، بازی Toy Soldiers War Chest این اجازه را به شما می دهد تا با سایر دوستانتان متحد شده و راحت تر در برابر دشمنان مقاومت کنید.

زمانی پیروزی از آن شما و گروه تان می شود که از یک استراتژی مناسب و موثری جهت از بین بردن دشمنانتان استفاده کنید. نگران سلاح نباشید. هر کدام از کاراکترهای بازی سلاح های خاص خود را دارند و در استفاده از سلاح هایشان تبهر دارند. یکی دیگر از نقش های جالبی که می توانید انتخاب کنید نقش یک امپراتور است که کل اروپا تحت سلطه ی او قرار دارد. او امپراتور اصیل و شجاعی ست. گلهای رنگارنگ، طبیعت زیبا و شخصیت های کارتونی این بازی شما را به وجد می آورد. این بازی آنقدر مهیج و سرگرم کننده است که متوجه گذر زمان نمی شوید.

info

Toy Soldiers: War Chest is an action/strategy video game developed by Signal Studios and published by Ubisoft. The game was released on August 11, 2015, for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One. War Chest is the first title in the series not to be a Microsoft console exclusive. Before purchasing this game please read online forums regarding a “game ending” bug where the main screen freezes and the game is unplayable

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz

RAM: 4 GB

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1

VIDEO CARD: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)

PIXEL SHADER: 4.0

VERTEX SHADER: 4.0

SOUND CARD: Yes

FREE DISK SPACE: 10 GB

DEDICATED VIDEO RAM: 1 GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Toy Soldiers War Chest-CODEX :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم