دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱۵ – Gamescom 2015 Press Conferences

اولین رای باشید!

نمایشگاه بازی های رایانه ای گیمزکام (به انگلیسی: Gamescom) یک نمایشگاه سالیانه برای بازی های رایانه ای می باشد که هر ساله در آلمان به نمایش در می آید. این مراسم هر سال توسط سازمان فدرال نرم افزارهای سرگرمی پوسه برپا می شود. در این مراسم هر ساله شرکت های سازنده بازی حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را که در ماه های آینده وارد بازار خواهند شد را معرفی خواهند کرد. هم چنین بحث از کنسول هایی که توسط این کمپانی ها برای اجرای بازی ها تدارک دیده شده است نیز مورد بررسی و نمایش قرار خواهند گرفت. شاید بتوان گفت که Gamescom بزرگترین رویداد برای بازی های رایانه ای در اروپا باشد که هر ساله چیزی بیش از ۳۴۰هزار بیننده، ۶۰۰۰ روزنامه نگار و ۶۳۵ نماینده را از ۸۸ کشور دنیا به خود جذب می کند. شما می توانید مراسم ها را با بهترین کیفیت موجود و با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

|  کنفرانس های  Blizzard World of Warcraft Legion و Call Of Duty Black Ops 3  در ادامه ی مطلب قرار گرفت |

 

| زیر نویس فارسی مراسم Microsoft در ادامه مطلب قرار گرفت |

 

gamescom 2015 دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences

 

 

 

caution دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

تصاویری از مراسم :

Xbox gamescom 2015 Microsoft HD720p%28www.Downloadha.com%29 s دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences

==============================

 

xbox gamescom دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences

download دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferencesدانلود مراسم Microsoft به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
نسخه ی Direct Link  : SD
نسخه ی HDTV 1080p

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود زیر نویس فارسی مراسم Microsoft

 

==============================

download دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferencesدانلود مراسم Electronic Arts :

نسخه ی Direct Link  : HDTV 720p

 

==============================

download دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferencesدانلود مراسم   Call Of Duty Black Ops 3 :

نسخه ی HDTV 720p

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

==============================

download دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferencesدانلود مراسم Blizzard World of Warcraft-Legion :

نسخه ی Direct Link  : HDTV 720p

 

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود