دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

4.7/5 - (12 امتیاز)

نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

Battlefield Hardline PC-CPY 

|کرک فیکس Battlefield.Hardline.Crackfix-CPY اضافه شد|

Battlefield Hardline pc cover small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

پلیس فاسد
در بخش تک نفره شاید یک بخش داستانی هستیم. همه چیز حول محور یک پلیس به اسم Nick Mendoza میچرخد. نیک یک افسر نیرو SWAT میباشد که درگیر ماموریت های جنایی و تعقیب گریز میباشد که میتواند از راهای مختلف اهداف خود را دنبال کرده که این حالت میتوانید بصورت مخفی باید یا خشونت کامل! در این قسمت ابزار جدیدی در اختیار بازیباز قرار گرفته که یکی Police Scanner در بازی معرفی شده است. Police Scanner میتواند افراد مضنون را پیدا کند و اشیا و شواهد مهم را علامت گذاری کنید. این اطلاعات بخشی از قسمت تک نفره Hardline هست. ولی همیشه بخش چند نفره Battlefield قسمت مهم این سری را تشکیل میدهد و بخش داستانی زیر سایه چند نفره قرار دارد. باید دید با وجود جزیات جدید بخش تک نفره تا چه حد میتواند موفق باشد. گیم پلی بازی کمی فرق کرده و حالا نوع جدیدی را به نمایش میگذارد و تمرکز عمده بازی مبارزه پلیس با دزد ها یا همان جنایت کار ها میباشد. چیزی که در Hardline میبینید جناح پلیس در برابر گروهی از افراد خلاف کار در آمریکا هست. در بازی به کلی آیتم و وسیله دسترسی دارید که میتوانید از آن برای مبارزه استفاده کنید و همینطور از بالای یه ساختمان به قسمت دیگر ساختمان با زیپ لاین عبور کنید. تخریب هم در این شماره حضور دارد و میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید و مرکز لس انجلس را با خاک یکسان کنید.

سته به محیط بازی میشود کار های بسیار زیادی انجام داد. به عنوان مثال به عنوان یک نیرو پشتیبان از بالای ساختمان ها با تک تیر انداز تیم را پشتیبانی کرد یا از طریق یک کامیون و منفجر کردن آن راه را برای دوستان خود باز کرد. همینطور تیم پلیس هم با استفاده از زره میتواند گروهی خود را نزدیک حریف کند و بعد آن ها را دستگیر کند یا بکشد. در کل مود های بازی بگونه ای طراحی شده تا با اتمسفر بازی همخوانی داشته باشد و در کل خوب از پس این کار برآمده است و توانسته به بخشی از شبیه سازی این مساله دست پیدا کند.
البته همه چیز به اینجا ختم نمیشود چیزی که از نظر خیلی بد هست این بود که قبلا در سری Battlefield در کنار همکاری تیمی , یک جنگ طولانی برای گرفتن امتیاز صورت میگرفت و کلی صحنه های انفجار عظیم هم در آن رخ میداد. حال در Hardline این قسمت بسیار کوتاه تر از سری قبل شده و تنها چیزی که باعث میشه تنش بیشتری تجربه کرد نوع طراحی نقشه هست که با توجه به کوچکتر بودنش ولی درگیری های زیادی میشود بوجود آورد و با وسایل نقلیه راه های ارتباطی را بست و مدتی دو طرف مشغول جنگیدن میشوند.

منبع توضیحات: وبسایت های گیم فا و پروگیمر

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: 64-bit version of Windows at least Vista SP2 (with KB971512 Update) or newer
Processor: At least an Athlon II/Phenom II 2.8 GHz or Intel Core i3/i5 2.4GHz
RAM/Memory: At least 4 GB of RAM
Graphics Card: At least an ATI 5770 with 1GB of Graphics Memory or an NVidia GTX260 with 896MB of Graphics Memory
Hard Drive: 60 GB
DirectX: 11.0

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 8 64-BIT (with KB971512 Update)
Processor: At least an Intel Quad-Core CPU or AMD Six-Core CPU
RAM/Memory: At least 8 GB of RAM
Graphics Card: At least an AMD 290 or NVidia GTX760
Graphics Memory: At least 3 GB
Hard Drive: At least 60 GB of space free
DirectX: 11.0

تصاویری از محیط بازی:

Battlefield Hardline xbox360 screenshots 01 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC Battlefield Hardline xbox360 screenshots 02 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

Battlefield Hardline xbox360 screenshots 03 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC Battlefield Hardline xbox360 screenshots 04 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

Battlefield Hardline xbox360 screenshots 05 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC Battlefield Hardline xbox360 screenshots 06 small دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

=========================================

Crackfix-CPY

گروه CPY به طور رسمی کرک جدید را برای رفع مشکل قسمت ۸ بازی ارائه کردند. برای استفاده از این کرک، حتما مطئمن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال است. حال فایل فشرده را اکسترکت کنید و تمامی محتویات درون پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین کنید. برای اجرا شدن Saveهای قبلی که با کرک قبلی آن ها را ایجاد کرده اید، لطفا توضیحات فایل “make_old_saves_to_work.txt” را مطالعه بفرمایید.

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC– دانلود کرک فیکس Battlefield.Hardline.Crackfix-CPY بازی

=========================================

آموزش رفع مشکل قسمت ۸ بازی، ارائه شده توسط mr oxygen در نظرات

راه حل هابرای کسانی که در episode 8 مشکل دارن(باگ در هنگام خروج از زندان) در صورتی که هرکدام جواب داد نیاز به بقیه نیست:
۱.بازی را در حالت boderless اجرا کنیدینی از حالت full screen خارج بشین در اون مرحله.
۲. گرافیک بازی را تغییر دهید ینی مثلا اگه گرافیکتون low هست ببرین high یا برعکس در اون مرحله ((منظورم اینه به بالاترین یا پایین ترین حالت ببرین))میتونین این کارو همراه با راه حل یک باهم انجام بدین.
۳.در هنگام اجرای مرحله (قبل از وقوع باگ ودر قبل از شروع cut scence بازی ینی در حال صحبت با شخصboomer) دکمه ی ~ در کنار صفحه کلید را بزنید و عبارت زیر را تایپ کنید:gametime.maxvariablefps 3 که فریم بازی به شدت میاد پایین . لگ زیادی داره اما میشه باهاش اون باگ رو برطرف کرد. بعداتمامcut scence و گذر از باگ ینی موقعی که از زندان فرار کردین و وارد محیط شدین دوباره دکمه~رو فشار بدین و اینو تایپ کنید: gametime.maxvariablefps 200 بازی به حالت عادی برمیگرده و با توجه به سیستم گرافیکو تنظیم کنید(بهتره رو مدیوم بذارید)
&&دقت کنین که این راه حل ها مخصوصا سومی میتونه برای بقیه باگ ها هم کار کنه و اونا رو برطرف کنه.&& اقا حسین نظر منو یک کاریش بکن که بقیه ببینن سریع ترو بزرگتر باشه تااز بازی لذت ببرن.&&
و راه حل اخر و از همه راحت تر اینه که فایل زیرو در document/BFH کپی کنن که بازی در مرحله ی ۸ بعد از باگ شروع شه..لینک دانلود اینجا کلیک کنید که از این مسیر فایلو دانلود کنین ودرمحل document/BFH کپیش کنید که با فایل موجود در BFH عوض بشه.. این راه حل ها توسط خودم تست شده که حداقل یکیش جواب میده..توصیه میکنم اگه یکی جواب داد دنبال بقیه راه حل هانرید ودر ضمن از سیو خودتون کپی بگیرید. امیدوارم بتونین از بازی لذت ببرین مشکلی داشتین مطرح کنید در نظرات من تا جایی که بتونم جواب میدم.با تشکر.

=========================================

CPY Release

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC  دانلود در پارت های ۱گیگابایتی (نسخه پیشنهادی بدون فشرده سازی):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

دانلود پارت ۳۰ : Direct Link

دانلود پارت ۳۱ : Direct Link

دانلود پارت ۳۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳۳ : Direct Link

دانلود پارت ۳۴ : Direct Link

دانلود پارت ۳۵ : Direct Link

دانلود پارت ۳۶ : Direct Link

دانلود پارت ۳۷ : Direct Link

دانلود پارت ۳۸ : Direct Link

دانلود پارت ۳۹ : Direct Link

دانلود پارت ۴۰ : Direct Link

دانلود پارت ۴۱ : Direct Link

دانلود پارت ۴۲ : Direct Link

=========================================

BlackBox Release

نسخه فشرده ۲۸.۶ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه، تنها فشرده سازی به صورت حرفه ای صورت گرفته، زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ تغییری در اجزاء بازی صورت نگرفته است.

download دانلود بازی Battlefield Hardline برای PCدانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱گیگابایتی (نسخه پیشنهادی با فشرده سازی):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود