دانلود بازی FIFA 15 برای PC

3/5 - (3 امتیاز)

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 Ultimate Team Edition PC-Proper.CPY

|نسخه کرک سالم و نهایی CPY بازی به پست اضافه شد|

 

 

بازی در از بین بردن حس ماشینی بودن صحنه ها بسیار موفق تر از نسخه های پیشین عمل می‌کند. در جریان بازی ممکن است بارها توپ های اتفاقی با تغییر مسیرهای ناگهانی در اختیارتان قرار گرفته و یا شوتهایی که انتظارش را نداشتید به گل تبدیل شوند. شاید از دید بعضی ها این ویژگی چندان با اهمیت نباشد ولی در بوجود آوردن حس منحصربفرد بودن هر بازی و صحنه نقش غیر قابل انکاری را ایفا می‌کند.

 

شوت‌زنی در بازی به لطف پیشرفت قابل توجه دروازه‌بان‌ها در مهار توپ‌ها بسیار سخت تر شده است. دروازه‌‌بان‌ها امسال بر خلاف سال‌های قبل در جایگیری‌ها کمتر مرتکب اشتباه شده و به راحتی تسلیم شوت‌های مهاجمین نمی‌شوند. مدافعین نیز در جایگیری‌ها بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و ممکن است بلوکه شدن شوتهایتان توسط مدافعین حریف به یکی از تکراری‌ترین صحنه های بازی برایتان تبدیل شود. مدافعین در سر زدن نیز بسیار خوب عمل می‌کنند و گل زدن از روی ارسال و توپ‌های هوایی بسیار سخت تر شده است. البته این موارد زمانیست که به صورت تک نفره به بازی بپردازید و زمانیکه به صورت چند نفره بازی کنید ضریب اشتباهات مدافعین به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.

 

هوش‌مصنوعی در فیفا ۱۵ نسبت به نسخه‌های قبل عملکرد به مراتب قابل قبول‌تری را ارائه می‌دهد و تیم‌های مختلف در شرایط و زمان‌های مختلف از استراتژی و نقشه‌های متفاوتی برای کسب نتیجه استفاده می‌کنند. برای مثال اگر در استادیوم ویلاپارک و با تیم آرسنال به مصاف استون ویلا بروید، در صورت مساوی بودن بازی از حدود دقیقه ۷۰ می‌توانید شاهد بازی تدافعی (و یا به اصطلاح دفاع اتوبوسی) تیم حریف بوده و حتی وقت تلف کردن آنها را نیز مشاهده کنید. در حالی که اگر مثلا تاتنهام را بجای آرسنال انتخاب کرده باشید، در همین شرایط نه تنها با دفاع فشرده و اتوبوسی حریف مواجه نمی‌شوید بلکه باید برای حفظ تک امتیاز خود در برابر حملات پی در پی حریف تلاش کنید. هوش مصنوعی بازیکنان به صورت انفرادی نیز بسیار بهتر شده و هر یک نسبت به انجام وظایف خود هوشمندانه تر عمل می‌کنند. مهاجمین در استفاده از تک موقعیت ها (بخصوص در درجات سختی بالاتر) بسیار خوب عمل می‌کنند و از کوچکترین روزنه و فضای خالی برای گل کردن توپ استفاده می‌کنند. مدافعین نیز بسیار سخت کوش‌تر شده‌اند و در جایگری‌ها و فشار آوردن به مهاجم حریف کم اشتباه ظاهر می‌شوند. زمانیکه مدافعین به صورت فشرده و اتوبوسی در حال دفاع کردن باشند و همچنین با در نظر گرفتن عملکرد قابل توجه دروازه‌بان‌ها در مهار ضربه‌های مختلف، گلزنی در بازی عملا به کاری نا‌ممکن تبدیل می‌شود و در همین شرایط است که گل زدن و شکستن دیوار محکم مدافعین حریف لذتی وصف نشدنی به ارمغان می‌آورد. لذتی که در بازیهای چند نفره (و بخصوص بازیهای آنلاین) بسیار کمرنگ‌‌تر می‌شود. همانطور که قبلا نیز اشاره شد مدافعین در بازیهای چند نفره در مقایسه با بازی‌های تک نفره هیچ اثری از نظم و انظباطی که در کارهای دفاعی بازیهای تک نفره وجود دارد مشاهده نمی‌شود و بازیکنان دفاع بسیار آشفته و نامنظم جایگیری می‌کنند و در نتیجه فضاهای خالی بسیاری را برای مهاجمین حریف مهیا می‌کنند. حتی استفاده از دفاع اتوبوسی نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند و همچنان حفره‌های بزرگی را برای استفاده مهاجمین حریف در اختیارشان قرار می‌دهد. این مشکل به بعد شبیه ساز بودن بازی بسیار خدشه وارد می‌کند. بخصوص زمانیکه بازیکنی مثل مسی یا نیمار تک نفره به دل مدافعین حریف زده و با پشت سر گذاشتن ۷ یا ۸ بازیکن حریف گلزنی کند. شرایطی که به ثمر رسیدن ۸ گل در هر بازی را به یک حداقل و رقم خوردن نتیجه ای مثل ۵-۵ یا ۶-۶ را به مسئله‌ای عادی تبدیل می‌کند.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

=-= اطلاعات بیشتر از این بازی در پردیس گیم =-=

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: 11.0

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

———————————————————————————

CPY Release

 

دانلود نسخه نهایی CPY به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود