دانلود بازی Bulb Boy برای PC

اولین رای باشید!

داستان بازی پسر لامپی در رابطه با پسرکی با قلبی نورانی می باشد که سایه و ترس زندگی او را در برخواهد گرفت. در یک شب موجودات عجیبی به خانواده او حمله ور می شوند و آن ها را به قتل می رسانند پس از آن ناامیدی در قلب او بوجود می آید و دیگر نمی تواند مثل گذشته زندگی کند. تاریکی آسمان آبی زندگی او را پوشانده است و برای این که بتواند خود را نجات دهد ابتدا باید دوباره به روشنایی بازگردد و سپس با سایه و گابلین ها وارد مبارزه شود. در ابتدا شاید بازی برای شما جذاب نباشد اما وقتی داستان آن را بفهمید جذابیت آن برای شما چندبرابر خواهد شد. Bulb Boy در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Bulbware طراحی و برای کامپیوتر منتشر شده است.

Bulb Boy PC-HI2U

 

Bulb Boy pc cover دانلود بازی Bulb Boy برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
Processor: Intel i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000

 

تصاویری از محیط بازی:

Bulb Boy screenshots 01 small دانلود بازی Bulb Boy برای PC Bulb Boy screenshots 02 small دانلود بازی Bulb Boy برای PC

Bulb Boy screenshots 03 small دانلود بازی Bulb Boy برای PC Bulb Boy screenshots 04 small دانلود بازی Bulb Boy برای PC

Bulb Boy screenshots 05 small دانلود بازی Bulb Boy برای PC Bulb Boy screenshots 06 small دانلود بازی Bulb Boy برای PC

 

caution دانلود بازی Bulb Boy برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

HI2U Release

 

download دانلود بازی Bulb Boy برای PCدانلود:    Direct Link

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود