دانلود مستند داستان واقعی هالووین – The Real Story of Halloween 2011

اولین رای باشید!

 

History Channel – The Real Story of Halloween (2011) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

the real story of halloween 2011 cover دانلود مستند داستان واقعی هالووین   The Real Story of Halloween 2011

نام مستند : The Real Story of Halloween

محصول شبکه: History Channel

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱.۱ گیگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد
هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای انگلستان، ایرلند، اسکاتلند،آمریکا و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکاآوردند. یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. در این مستند درباره داستان واقعی این مستند را تماشا خواهید مرد.
 

منبع توضیحات: ویکی پدیا

 

caution دانلود مستند داستان واقعی هالووین   The Real Story of Halloween 2011توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخا کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود مستند داستان واقعی هالووین   The Real Story of Halloween 2011 دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

پارت اول :                   Direct Link

پارت دوم :                   Direct Link

 

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود