دانلود نمایشگاه هفته‌ بازی‌های پاریس Paris Games Week 2015

اولین رای باشید!

نمایشگاه هفته‌ بازی‌های پاریس دیشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران با کنفرانس سونی در پایتخت فرانسه کار خود را آغاز کرد. سونی پس از غیبت غیرمنتظره‌ای که در گیمزکام ۲۰۱۵ آلمان داشت، حالا قصد دارد نمایشی پر قدرت روی سن هفته بازی‌های پاریس، دومین رویداد پر مخاطب دنیا پس از گیمزکام داشته باشد . سونی از حرکت خود، یعنی غیبت در گیمزکام و حضور در هفته بازی‌های پاریس حمایت کرده و بارها به این موضوع اشاره داشته که هفته بازی‌های پاریس کاملا قابل قیاس با گیمزکام آلمان است و چیزی از آن کم ندارد. دلیل بزرگ سونی از پشت سر گذاشتن گیمزکام، نزدیکی زمان آن با E3 2015 بود و ترجیح داده تا پس از بمبارانی که در E3 به راه انداخت، مدتی سکوت کند و از طریق تریبونی متفاوت، محصولات جدید خود را به رخ بکشد.شما می توانید مراسم  را با بهترین کیفیت موجود و با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|  کنفرانس  Sony در ادامه ی مطلب قرار گرفت |

 

pgw دانلود نمایشگاه  هفته‌ بازی‌های پاریس Paris Games Week 2015

 

 

caution دانلود نمایشگاه  هفته‌ بازی‌های پاریس Paris Games Week 2015 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

تصاویری از مراسم :

Paris Games Week Sony %28www. دانلود نمایشگاه  هفته‌ بازی‌های پاریس Paris Games Week 2015

==============================

 

download دانلود نمایشگاه  هفته‌ بازی‌های پاریس Paris Games Week 2015دانلود مراسم Sony به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
نسخه ی HDTV 720p (نسخه اوریجینال دانلودشده از یوتیوب، ۷۲۰p):

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

 

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود