دانلود Advanced SystemCare Pro 14.5.0.292 + Ultimate 14.4.0.184

3.9/5 - (14 امتیاز)

دانلود Advanced SystemCare ابزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبوددهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز، یکپارچه سازی هارد دیسک، افزایش سرعت سیستم، کنترل حریم خصوصی، حذف فایل های هرز، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است.

دانلود-Advanced-SystemCare

لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی می کند. گزینه Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم می توانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید. جهت دانلود Advanced SystemCare Pro و مشاهده سایر قابلیت های این نرم افزار بهینه ساز همه فن حریف، می توانید به ادامه مطلب در دانلودها مراجعه نمایید.

قابلیت های کلیدی Advanced SystemCare:

  • قابلیت حمایت از امنیت کامپیوتر در برابر Malwareها و سایت های مخرب
  • توانایی کارکردن اتوماتیک در پیش زمینه
  • امکان بهینه سازی سیستم و پایان کند شدن سیستم
  • قابلیت پاک کردن درایوهای هارد از بدافزارها و دیفرگمنت مناسب سیستم
  • توانایی بهینه سازی و پاک سازی رجیستری
  • قابلیت پاک سازی از خطاها و اجرای روان تر از همیشه سیستم
  • امکان پاک سازی ویندوز و بالا بردن اجرای سیستم با پاک کردن فایل های ناقص
  • سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل مایکروسافت ویندوز
info

Advanced SystemCare The World’s Top System Utility for Superior PC Health. Advanced SystemCare PRO provides an always-on, automated, all-in-one PC Healthcare Service with anti-spyware, privacy protection, performance tune-ups, and system cleaning capabilities.

 Keeps your PC running at peak performance. Fully optimizes Windows for ultimate system performance and top Internet speed by unleashing the built-in power of your system, based on how you use your PC and your network configuration. It turns your PC into a business PC, a productive workstation, an entertainment center, a game machine, or a scientific computing PC.

سیستم مورد نیاز

300MHz processor or faster processor
256MB of RAM
30MB of free hard disk space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه Pro:

1) در ابتدای نصب، بر روی گزینه Custom Install کلیک کنید (زیر دکمه بزرگ و آبی رنگ Install قرار دارد). تیک گزینه “Load Advanced SystemCare Tray at Windows Startup” را بردارید و غیرفعال کنید. سپس بر روی گزینه Install کلیک کنید. در انتهای نصب، برای Subscribe شدن به خبرنامه نرم افزار، گزینه No, Thanks را بزنید.

2) نرم افزار را به صورت کامل ببندید. حتی از Task Manager نیز مطمئن شوید که بسته است (بخش Processes مدنظر است).

3) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار خود کپی کنید. همیشه نرم افزار را توسط این فایل اجرایی یعنی “ASC_Loader.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید. از اجرای مستقیم توسط شورتکات موجود بر روی دسکتاپ خودداری کنید تا همیشه نرم افزار شما اکتیو باقی بماند. حتی اگر ویندوز را ریستارت کردید و نرم افزار به صورت خودکار اجراشد، آن را به طور کامل بسته و توسط فایل لودر اجرا کنید تا مشکلی در اکتیوبودن نرم افزار پیش نیاید.

———————–

آموزش نصب نسخه Ultimate:

1) ابتدا مطمئن شوید اتصال شما از اینترنت به صورت کامل قطع می باشد. سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید.

2) پس از اتمام نصب، مطمئن شوید که نرم افزار به صورت کامل بسته است و هیچ فایل اجرایی آن در سیستم در حال فعالیت نمی باشد (حتی در Process های موجود در Task Manager شما).

3) محتوای درون پوشه License را به محل زیر منتقل کنید (اگر در فایل دانلودی شما بود، اگر فایل لایسنس نبود، از لایسنس موجود در Serial.txt استفاده کنید):

C: / Program Files (x86) / Common Files / IObit / Advanced SystemCare

 

4) حال باید خطوط زیر را به فایل hosts ویندوز خود اضافه کنید تا دسترسی نرم افزار به اینترنت برای همیشه قطع شود و لایسنس شما از کار نیافتد:

127.0.0.1 www.asc55.iobit.com

127.0.0.1 idb.iobit.com

127.0.0.1 asc55.iobit.com

127.0.0.1 is360.iobit.com

127.0.0.1 asc.iobit.com

127.0.0.1 pf.iobit.com

راه حل ساده! می توانید فایل block-hosts.cmd را اجرا کنید تا سرورهای نرم افزار را به صورت اتوماتیک بلاک کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود