دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای کامپیوتر

4.6/5 - (13 امتیاز)

داستان بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII درباره ی یکی از شخصیت های محبوب این سری به نام لایتنینگ می باشد. در نسخه ی FFXIII-2 این سری شاهد حضور کمرنگ لایتنینگ بودیم اما قرار است در این نسخه به طور کامل با لایتنینگ به سوی یک ماجرای جذاب برویم، داستان بازی ۵۰۰ سال بعد از اتفاقات FFXIII-2 می باشد. لایتنینگ که در انتهای نسخه ی FFXIII-2 به خواب عمیقی فرو رفته بود حال بعد از ۵۰۰ سال و در این نسخه ی توسط خدای Bhunivelze از خواب طولانی مدت بیدار می شود.

لایتنینگ متوجه می شود که در ۱۳ روز آینده قرار است دنیا به پایان برسد و لایتنینگ انتخاب شده است تا از این واقعه ی هولناک و مرگبار جلوگیری کند، اما این تنها وظیفه ی لایتنینگ نیست بلکه در طول این ماموریت او باید روح Nova Chrysalia از دست دشمنان نجات بدهد و همچنین باعث تولد دوباره ی روح Serah بشود، شخصیت پردازی لایتنینگ زیاد با نسخه های قبلی تفاوتی ندارد اما به خاطر خواب طولانی مدت کمی چهره ی او تغییر کرده است.

Lightning Returns Final Fantasy XIII – July 12th, 2023 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Lightning-Returns-Final-Fantasy-XIII

مطالب مرتبط

مبارزات در بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII از حالت خطی و طولانی به انتخاب های لحظه ای تبدیل شده، این ویژگی باعث می شود که بازی مانند گذشته کسل کننده نباشد و مخاطب را در هر لحظه به چالش بکشد و کمی بازی را سخت تر کند اما خوب باید یک FF باز حرفه ای باشید تا بتوانید به خوبی در طول بازی دوام بیاورید. دیگر مانند گذشته توسط حمله ی خودکار نمی توانید نقاط ضعف دشمنتان را پیدا کنید، زیرا بخش حمله ی خودکار به طور کل از این بازی حذف شده و باید با حمله های متعدد نقطه ضعف دشمنتان را پیدا کنید.

یک تصویر ضربان قلب در گوشه ی تصویر وجود دارد که با ضربه های کاری بر روی دشمنان می توانید محل نقطه ضعف دشمنانتان را پیدا کنید، همانطور که گفتیم بازی در ۱۳ روز اتفاق می افتد. اما نکته اینجاست که این ۱۳ روز واقعی می باشد. یعنی هنگامی که در حال بازی کردن هستید تنها ۳۱۲ ساعت مهلت دارید تا زمانی که در حال اجرای بازی هستید دنیا را نجات دهید پس وقت خود را در طول بازی به بطالت نگذرانید.

گرافیک بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII بسیار طبیعی به نظر می رسد. طراحی محیط منتشر شده به شدت چشم نواز است. مخصوصا طراحی مناطق بیابانی و گرمسیری در بازی که با وجود طوفان شن و رنگ زرد و نور خورشید یک منظره ی به شدت زیبا و دیدنی را رقم می زند. جنگل های سرسبز و دیدنی بازی نیز به شدت زیبا و دیدنی طراحی شده است. در یکی از مرحله های بازی باید به مکانی به نام Metropolis بروید. مکانی که مردمان بسیار مذهبی دارد. طراحی این محیط آن قدر زیباست که حالا حالا ها دوست ندارید از محیط دل بکنید و می خواهید برای مدت طولانی در این شهر گشت و گذار کنید.

info

Lightning Returns is the concluding chapter of the Final Fantasy XIII saga and series heroine Lightning’s final battle. The grand finale of the trilogy brings a world reborn as well as free character customization and stunning action based battles.

The world is sinking into a sea of chaos, and in thirteen days, nothing will remain.

Though the planet is doomed, there is still hope for those who call it home.

After centuries in crystal stasis, a hero has awoken—a legendary warrior on a god-given mission to save the souls of mankind. Her name: Lightning.

Blessed with incredible strength and an arsenal of new weapons, she has everything she needs for the coming battle. Everything except time. And now she must make an impossible choice…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP2 or later

Processor: 2GHz Dual Core CPU

Memory: 1500 MB RAM

Graphics: NVIDIA® Geforce® 800GT / ATI Radeon™ HD 4770 VRAM 512MB or later

DirectX: Version 9.0c

Storage: 22 GB available space

Sound Card: Sound card compatible with DirectX® 9.0c

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® Vista/ 7/ 8

Processor: Intel® Core™ 2 Quad (2.66 GHz)/ AMD Phenom™ II X4 (2.8 GHz) processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA® Geforce® GTX™ 460/ ATI Radeon™ HD 5770

DirectX: Version 9.0c

Storage: 22 GB available space

Sound Card: Sound card compatible with DirectX® 9.0c

Additional Notes:

*Maximum supported frame rate: 60fps
*Graphic Options
*A game controller using Xinput is recomended for this game. (If using a DirectInput based controller, please use the driver side key configuration to adjust settings as required )

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.