دانلود تانگو برای اندروید Tango Live Video Broadcast 6.23.1589538849

3.4/5 - (50 امتیاز)

Tango یک برنامه قدرتمند و رایگان به منظور ارسال پیام های صوتی و تصویری و متنی می باشد که کاربران می توانند با دانلود از قابلیت های برنامه استفاده نمایند. کاربران این برنامه می توانند به صورت رایگان با دوستان خود ارتباط داشته باشند و مکالمات نامحدود و با سرعت عالی را تجربه نمایند. تانگو دارای امکانات بسیار خوبی در زمینه های مختلف می باشد و کاربران می توانند تا عملیات برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود را در بهترین وجه داشته باشند. شما باید بتوانید به خوبی پیام های خود را دسته بندی کرده و فونت های برنامه را نیز بنا به سلیقه خودتان تغییر بدهید. این برنامه از محیط بسیار عالی استفاده می کند تا شما هیچگاه خسته نشده و بتوانید ساعت ها با آشنایان ارتباط داشته باشید. امکان ارسال تصویر و ویدئو نیز در برنامه امکان پذیر شده است و کاربران از قابلیت های فراوان این برنامه استفاده می کنند.

با دانلود تانگو امکان برقراری تماس های صوتی نیز فراهم می شود و می توانید با صرف هزینه های کمتری امکان صحبت کردن با کاربران تلگرام را نیز داشته باشید. شما می توانید با این برنامه ارسال پیام ها را در قالب های پیشرفته داشت هباشید و بتوانید از شکلک ها و المان های بیشتری استفاده نمایید. برنامه دارای بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر می باشد که برای ارتباط با دوستان و آشنایان از تانگو استفاده می کنند. پس دوستان خود را در برنامه بافته و مکالمات خود را شروع کنید. برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود تانگو از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

دانلود-نرم-افزار-تانگو

Tango-Screenshot

info

Stay in touch with the people who matter to you. Tango is the messaging app with the best video calling. All messages and calls are free. Tango works on smartphones and tablets. Join over 350 million people on Tango!

· BEST VIDEO CALLING – Tango is the first and the best video calling app. It works on smartphones and tablets, so you can always call the people who matter to you anywhere in the world. Hear their voice and see their face with the best quality all for free.

Changelog :

  • – Halloween is coming! Spooky ghosts and spiders are ready to scare your favourite streamer!
  • – Better video quality for broadcasts
  • – other fixes and improvements
اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل downloadha.online@gmail.com در ارتباط باشید.