دانلود بازی Assassins Creed Syndicate Gold Edition-FitGirl برای PC

4.6/5 - (70 امتیاز)

نسخه گلد ادیشن بازی اساسین کرید: سندیکا (به انگلیسی: Assassin’s Creed: Syndicate Gold Edition v1.5) توسط فیت گرل (به انگلیسی: FitGirl) فشرده سازی و آماده شده است. این نسخه دارای تمامی آپدیت ها + بسته های الحاقی + کرک های موجود + Bonus های بازی می باشد. برای مشاهده لیست کامل DLCهای نسخه گلد می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. در مرکز بازی Assassin’s Creed Syndicate، جیکوب و ایوی فرای قرار دارند و خط داستانی بازی را طی می‌کنند. قرار دادن برادر و خواهر خانواده فرای به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در Syndicate باعث شد تا بعد از مدت‌ها حسی تازه درون سری Assassin’s Creed دمیده شود. Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است.

Assassin’s Creed: Syndicate – Gold Edition v1.5 + All DLCs PC-FitGirl

Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-pc-cover

یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

 

اما مدرن شدن Assassin’s Creed تنها به معنای تغییر و تحول شهر و محیط نیست و مکانیزم بازی نیز دست خوش تغییرات شده است. اولین نکته که به گستردگی این امر دامن زده، قابل بازی بودن هر دو شخصیت جیکوب و ایوی است که هر کدام دارای خط داستان‌های فرعی و شاخه قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند. در بخش اصلی داستان و با توجه به روایت آن، ممکن است مجبور باشید فقط با جیکوب یا ایوی کار را دنبال کنید، اما هنگامی که در دنیای بازی و خارج از داستان قدم می‌گذارید، کنترل هر کدام که خواستید میسر می‌شود. داشتن دو شخصیت اجازه می‌دهد حرکات جدید، سیستم مبارزه جدید و حتی پیچش داستانی جدید به وجود آید. حضور ایوی نیز به عنوان اولین شخصیت زن در شماره‌های اصلی سری Assassin’s Creed به خودی خود باعث شده تا جاده جدیدی در دنیای آن شکل بگیرد. گیم‌پلی در این قسمت از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. یکی از این بخش‌های مهم سفرها و حرکات از نقطه‌ای به نقطه دیگر است. کمی که با شهر آشنا شدید متوجه خواهید شد که در شهر به این بزرگی پیاده روی و جست و خیز گزینه دائمی مناسبی برای چرخش در نقاط مختلف شهر نیست.

منبع توضیحات: زومجی

 

لیست بسته های الحاقی موجود در نسخه Gold Edition بازی:

+ Assassin’s Creed Syndicate – Season Pass

+ Assassin’s Creed Syndicate – Jack The Ripper

+ Assassin’s Creed Syndicate – Dreadful Crimes

+ Assassin’s Creed Syndicate – The Last Maharaja

+ Assassin’s Creed Syndicate – Steampunk Outfit for Evie

+ Assassin’s Creed Syndicate – Steampunk Pack

+ Assassin’s Creed Syndicate – Victorian Legends Outfit for Jacob

+ Assassin’s Creed Syndicate – Victorian Legends pack

+ Assassin’s Creed Syndicate – Streets of London Pack

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-screenshots Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-screenshots

Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-screenshots Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-screenshots

Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-screenshots Assassins-Creed-Syndicate-Gold-Edition-screenshots

info

 London, 1868. In the heart of the Industrial Revolution, lead your underworld organization and grow your influence to fight those who exploit the less privileged in the name of progress: As Jacob Frye, a young and reckless Assassin, use your skills to help those trampled by the march of progress. From freeing exploited children used as slave labour in factories, to stealing precious assets from enemy boats, you will stop at nothing to bring justice back to London’s streets.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz / AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: Intel Core i7 3770 @ 3.5 GHz / AMD FX 8350 @ 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) or the newer GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 280X (3GB of VRAM) or better
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: *Technical Notice from the developer: For a recommended experience, the game requires a video card with at least 3GB of VRAM when playing at a full HD resolution. While we encourage you to fiddle with the advanced options to fully customize your gaming experience, please keep an eye out for the VRAM meter usage when you adjust these settings.

راهنمای نصب

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|بنا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک‌های دانلود این مطلب حذف گردید|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل downloadha.online@gmail.com در ارتباط باشید.