دانلود بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends برای PC

5/5 - (3 امتیاز)

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یک عنوان زیبا در سبک اکشن ، مبارزه ای است که در سال ۲۰۱۵ توسط Vicious Cycle Software ساخته و توسط کمپانی Little Orbit برای پلتفرم های Nintendo 3DS / XBOX 360 / Wii U / PS3 / PC و کنسول های نسل هشتم XBOX One / PS4 روانه بازار شده است. بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته شده است و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد، بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. همچنین بازی جدید این مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹GB اضافه شد|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7
Processor: 2.0Ghz Dual core CPU (any Core 2 Duo or AMD X2 or better)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512MB Video Card using Shader Model 3 or higher (Performance equivalent to an AMD Radeon 4350 or NVIDIA GeForce 7900)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Any Quad-core Intel or AMD Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB Video Card using Shader Model 3 or higher (Performance equivalent to an NVIDIA 9800 or better)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه بسیار مهم:

برای اجرای این بازی نیاز به دسته XBOX360 دارید. از شبیه سازهای دسته اکس باکس نیز می توانید استفاده کنید.

 

=========================================

CODEX Release

 

دانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱:    Direct Link

دانلود پارت ۲:    Direct Link

 

=========================================

BlackBox Release

 

نسخه فشرده ۲٫۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه، تنها زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده و هیچ تغییری در کیفیت صداها، تکسچرها و ویدیوهای بازی رخ نداده است.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ ۶۴بیتی تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PCدانلود نسخه Blackbox به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود